ALUMNI: Scadere de 60% a vanzarilor de echipamente |
Furnizori de sisteme Publicat de Simona Ene 21 Mai 2010 09:03 |
Societatea Alumni - Brasov distribuie pe piata autohtona diverse echipamente si accesorii utilizate la prelucrarea sistemelor din PVC/aluminiu si a vitrajelor termoizolante, precum si o gama diversa de elemente complementare si piese de schimb, compatibile cu utilajele respective. Firma reprezinta in Romania importanti furnizori europeni, precum Bottero S.p.A., I.Tech, Rjukan Metall AS, T-S-I.de GmbH, Construzioni Meccaniche Battelino, Optima, Wemaro Tools GmbH, Techflon Foil GmbH, Cork2000 etc. Pentru a contura perspectivele pietei, este prezentata, in continuare, opinia directorului general al societatii.
Cristina Arad, director general al firmei Alumni: "Din punct de vedere al cifrei de afaceri, am constatat o scadere cu aproximativ 60% in 2009 in comparatie cu anul anterior, in timp ce pe parcursul primului trimestru al anului in curs s-a inregistrat o usoara crestere a vanzarilor. Situatia a fost generata de diminuarea comenzilor de echipamente/utilaje noi - care aveau o pondere insemnata in volumul livrarilor totale – cauza principala fiind constituita de scaderea vanzarilor efectuate de parteneri si stoparea investitiilor in sporirea capacitatii de productie a tamplariei termoizolante. Cu toate acestea, anul trecut am reusit sa ne mentinem contractele la produsele consumabile (piese de schimb si accesorii) si chiar sa incheiem noi colaborari pe acest segment. In perioada urmatoare ne propunem majorarea cotei de piata prin strategii de pret, distributie, promovare si flexibilitate, incercand sa tratam fiecare client in mod particular, tratand cu atentie reclamatiile si fiind deschisi la un sistem de returnare a produselor. Comenzile de tamplarie termoizolanta nu pot fi stimulate de comerciantii de astfel de produse, prin faptul ca nu poate fi creata nevoia de achizitie a unor astfel de sisteme, produsele de folosinta indelungata nefacand parte din cerintele primare ale indivizilor. Situatia din 2009 a evidentiat diferenta dintre calitatea producatorilor autohtoni de tamplarie termoizolanta, prin faptul ca firmele puternice au reusit sa-si mentina pozitia si chiar sa castige procente din cota de piata, in timp ce societatile din categoria IMM au disparut sau si-au micsorat vanzarile. Dupa cum a fost prevazut, piata a inceput sa se restructureze in conformitate cu puterea economica reala din tara. Cu toate acestea, consider ca pe plan intern nu s-a atins inca punctul maxim al declinului economic".
|