Cifra de afaceri realizata in 2010 de Aluterm Group a fost de aproximativ 9,5 milioane de lei, in usoara scadere fata de 2009. Contractia a fost determinata, in special, de strategia implementata la nivel de grup, care a presupus, in special, prudenta in ceea ce priveste politicile comerciale aplicate. Cu toate acestea, cele mai importante produse din portofoliul Siatec (departamentul de automatizari al firmei), care asigura o pondere masiva din incasari (este vorba despre sistemele de actionare automata a usilor pietonale si barierele automate), au ramas la acelasi nivel din punct de vedere al vanzarilor. "Sistemele care au inregistrat cea mai sustinuta dinamica atat pe plan cantitativ, cat si valoric au fost reprezentate de dispozitivele de parcare automata, respectiv usile rapide flexibile. Desi au fost lansate relativ recent (in 2009), produsele din prima categorie au fost plasate in centrul atentiei echipelor noastre de vanzari, deja in 2010 realizand lucrari de notorietate ridicata. In acest an, am inceput promovarea cortinelor automate rezistente la foc, ca urmare a cererii sustinute pe acest segment, justificata de problemele aparute tot mai des in ultimii ani la constructiile existente, precum si la cele noi. Dintre obiectivele importante pentru care am livrat sisteme de automatizare se disting: centrele comerciale Gold Plaza - Baia Mare, La Lorraine - Campia Turzii, Baumax – Bucuresti si Timisoara, Aeroportul International Cluj-Napoca, Centrul Palas - Iasi, Spitalul Universitar din Bucuresti, sediul Dourdin - Buftea, cladirea Terminal Cereale din Portul Constanta, ferma agricola Agromixt - Calarasi, sediul Camerei Notarilor Publici – Bucuresti, etc. In prezent, procesul de adaptare la noile realitati ale pietei se deruleaza intr-un mod sustinut, intrucat provocarile continua sa apara. Consideram ca echipa noastra a fost conectata puternic la contextul actual si, printr-un efort sustinut, completat de prudenta, am reusit sa pastram un echilibru optim al afacerii. Utilizam din plin energia personala ca sa substituim lipsa de fermitate din domeniul legislativ, in primul rand, si lipsa de lichiditati specifica bransei constructiilor, in al doilea rand. De asemenea, incercam sa identificam noi parteneri seriosi, cu simt al raspunderii si sa-i pastram pe cei care au adoptat un comportament corect de-a lungul timpului (este vorba despre clienti, furnizori si colaboratori interni). In ceea ce ne priveste, din punct de vedere al vanzarilor, tendinta este deja ascendenta. Ne-am propus - si am realizat pana in acest moment - o crestere a cifrei de afaceri fata de anul trecut, iar daca ceilalti indicatori importanti (profitabilitate, nivelul creantelor etc.) vor ramane in limitele prestabilite, trendul crescator se va mentine pana la finalul anului in curs si, dupa parerea noastra, inclusiv in 2012", a declarat Andreea Strugaru, director zonal al Aluterm Group. Informatii suplimentare, la www.kadra.ro