COMPANII: Gealan Romania vizeaza o mentinere a volumului vanzarilor |
Furnizori de sisteme
Publicat de AG&F
26 Oct 2009 11:30
|
Potrivit reprezentantilor companiei Gealan Romania, valoarea pietei de tamplarie termoizolanta din tara noastra a scazut semnificativ in acest an comparativ cu 2008, ceea ce a dus la o acutizare a competitiei si la o scadere a preturilor. "Obiectivul nostru pentru 2009 este mentinerea vanzarilor ca volum la nivelul anului trecut. Chiar daca, in ansamblu, s-a diminuat cererea de ferestre, a crescut numarul comenzilor de profile PVC cu peste cinci camere si a celor din gama decor lemn, ceea ce inseamna ca preferintele cumparatorilor se indreapta tot mai mult spre produsele premium, care ofera avantaje suplimentare de confort termic si design. Anul viitor va fi unul si mai dur, pentru ca nu vom mai beneficia de proiectele din constructii deja incepute, asa cum s-a intamplat in 2009, cand au mai fost lucrari din perioada anterioara. Referitor la structura cererii, aceasta a ramas aproximativ aceeasi, domeniul rezidential avand cea mai importanta pondere in vanzarile noastre. Suntem implicati in proiectul de reabilitare termica si vizam, in special, piata de renovari. Am constatat, insa, o schimbare in cerintele consumatorilor, fapt ce s-a observat si in modificarea vanzarilor pe categorii de produse. Daca in trecut 70% din totalul vanzarilor reprezentau profilele din PVC de culoare alba, in 2009 livrarile de repere albe si nuantate au o pondere egala in totalul cifrei de afaceri. Pentru a limita efectele negative ale crizei, ne concentram pe o mai buna comunicare cu partenerii nostri, incercand sa raspundem in timp util solicitarilor acestora. De asemenea, investitiile noastre din aceasta perioada se focalizeaza pe consolidarea suportului acordat partenerilor in zona activitatilor de marketing si logistica. Una dintre modalitatile prin care am venit in ajutorul colaboratorilor nostri a fost introducerea sistemului de vanzari online, care permite accesarea informatiilor cu privire la profilele din PVC si la accesorii, vizualizarea comenzilor curente si verificarea stadiului acestora, lansarea de comenzi noi de materiale, precum si verificarea online a situatiei financiare. Cu ajutorul acestui sistem se scurteaza si timpul de livrare a produselor catre parteneri. Produsele noi lansate anul acesta si tehnica inovatoare de sudura a profilelor decor lemn reprezinta doar cateva dintre modalitatile prin care incercam sa ne ajutam partenerii sa poata veni in intampinarea preferintelor cumparatorilor. In ceea ce priveste finalizarea crizei, abia din 2011 putem vorbi de o revenire si poate de o crestere mai semnificativa pentru acest sector de activitate. Anul viitor va fi greu, similar lui 2009, poate chiar mai complicat in prima parte. Toate aceste schimbari vor avea si un efect benefic, concretizat prin consolidarea pietei. Sunt foarte multe firme care se reorienteaza catre alte segmente de business sau devin montatori pentru marii producatori de ferestre. Avand in vedere conjunctura actuala de pe piata, am decis sa abordam o strategie prudenta, axata pe consolidarea relatiei cu partenerii si pe promovarea produselor inovatoare, ce aduc ceva inedit pe piata. Astfel, am lansat cateva produse noi: Gealan Reflect (un profil special conceput pentru a reduce cu pana la 99,9% efectele nocive ale campurilor electromagnetice ale antenelor de telecomunicatii); profilele cu sapte camere (care au o izolare termica si fonica mai ridicata, contribuind la reducerea costurilor de incalzire si la diminuarea emisiilor de CO2); Gecco 4 (un sistem automat de ventilatie cu filtru de polen si de praf) etc. De asemenea, in cazul profilelor decor lemn am introdus o tehnica inovatoare de imbinare a acestora, pentru a reda cat mai fidel aspectul ferestrelor din lemn", a declarat Aurel Vlaicu, director general al Gealan Romania. Informatii suplimentare, la www.gealan.ro (O.V.S.)
|