Furnizori de sisteme
Publicat de AG&F
14 Aug 2009 11:30
|
In opinia managementului firmei Guardian Hungary, actualul context al mediului de afaceri nu este favorabil unei cresteri majore, asa cum se asteptau cei mai multi specialisti ai pietei - de la furnizori, pana la designeri/arhitecti/investitori. "Continuam, totusi, sa avem o atitudine optimista in perspectiva, devenind mult mai motivati sa demonstram calitatea produselor pe care le promovam, insotite si de servicii pe masura. Structura livrarilor efectuate anul trecut pentru sticle speciale Guardian releva faptul ca 60% din comenzi au fost inregistrate pentru vitrajele de tip "high performance" si "high selective" cu performante tehnice ridicate, preferate de beneficiari datorita proprietatilor de control solar si emisivitate redusa. In prima parte a anului in curs, vanzarile au consemnat o usoara reducere de aproximativ 10% in comparatie cu perioada similara a lui 2008. Cred ca una dintre cele mai mari probleme existente momentan pe piata in domeniul nostru de activitate o reprezinta colectarea creantelor. Din pacate, numerosi clienti ai Guardian se confrunta la randul lor cu aceasta dificultate. Astfel, suntem obligati sa acordam o atentie deosebita fluxului de incasari si sa controlam indeaproape termenele si instrumentele de plata. In continuare, Guardian se concentreaza pe dezvoltarea unor produse noi, adaptate diverselor piete in formare, realizand sticla pentru proiecte rezidentiale, sticla speciala pentru amenajari interioare, sticla de generatie noua utilizata la fatade. Specialistii nostri asigura servicii de consultanta tehnica si suport logistic pentru toti partenerii, aspect apreciat pozitiv de beneficiari. In ceea ce priveste segmentul sticlei reflexive cu pelicula magnetronica, detinem o cota de piata foarte mare, ceea ce ne dovedeste inca o data competitivitatea, atat la nivelul calitatii, cat si al serviciilor. Luand in calcul toate produsele din sticla promovate de Guardian la nivel national, onoram aproximativ 35% din comenzile efectuate de producatorii autohtoni din industria de geam termoizolant. Pe termen scurt si mediu, preconizam o scadere de volum ceva mai accentuata in domeniul constructiilor, lucru care se va observa spre finalul anului in curs si la inceputul lui 2010, situatia negativa afectand si activitatea furnizorilor de sticla. In ceea ce ne priveste, dorim sa fim in continuare alaturi de clienti si sa ne sustinem reciproc in aceste momente. Ne-am planificat dezvoltarea de produse noi, care indeplinesc cele mai restrictive cerinte estetice, urmarind abordarea unor piete de nisa pe acest segment", a declarat Andreea Negrilescu, director de marketing al Guardian Hungary. Informatii suplimentare, la www.guardian-europe.com (Simona Ene)
|