Furnizori de sisteme
Publicat de AG&F
03 Dec 2009 11:30
|
Volumul vanzarilor realizate de compania Panel Land - unul dintre cei mai importanti fabricanti autohtoni de panouri-sandwich destinate utilizarii in industria de ferestre/usi termoizolante - a crescut in 2009 fata de veniturile consemnate in anul anterior. "Cu toate acestea, obiectivul de marketing declarat inca de la inceput, respectiv o sporire a cifrei de afaceri cu 40%, nu a fost deocamdata atins. Evident, nu ne-am pierdut optimismul, astfel incat, pentru 2010, ne-am propus o tinta similara, respectiv o crestere cu 20% - 30%. Pentru realizarea obiectivului, ne bazam, in principal, pe lansarea unui nou produs - Door Panels - utilizat in procesul de fabricatie a usilor de exterior. Cauzele care au determinat neindeplinirea sarcinilor asumate sunt multiple, dar cele mai relevante sunt constituite de: falimentul unui numar mare de producatori din bransa; stoparea investitiilor; neincrederea beneficiarilor (care amana decizia de achizitie, asteptand ca apartamentele proprii sa fie incluse in programul guvernamental de reabilitare a imobilelor sau din motive care tin de psihologia comportamentului pe timp de criza). Consider ca piata de profil isi va relua cresterea incepand cu toamna anului urmator, fapt care ne determina sa continuam procesul de investitii. Astfel, in curand, vom reloca productia intr-un spatiu cu o suprafata dubla, conomitent cu achizitia unei linii tehnologice pentru executia noilor sortimente. De asemenea, analizam posibilitatea dezvoltarii capacitatii logistice, prin marirea parcului auto cu inca o autoutilitara. Toate aceste actiuni presupun un efort investitional de peste 0,3 milioane de euro", a declarat Gheorghe Angelescu, director de vanzari al firmei. (O.V.S.)
|