Furnizori de sisteme
Publicat de AG&F
30 Oct 2009 11:30
|
La nivelul societatii Schachermayer Romania, datele disponibile pentru primele 9 luni a.c. indica o scadere a cifrei de afaceri cu aproximativ 25% fata de acelasi interval din anul anterior. "Principala cauza care a dus la aceasta situatie este constituita de contractia generala a pietei, in special a celei de constructii, unde diminuarile au fost cuprinse intre 40% si 50%. Pe termen scurt, totusi, vizam o redresare ce va permite modificarea pozitiva a rezultatelor financiare. Astfel, pentru anul urmator obiectivul de marketing al Schachermayer Romania este reprezentat de cresterea vanzarilor cu 5% - 7% fata de 2009, tinta tangibila mai ales datorita imbunatatirii semnificative a cotei pe care o detinem pe piata locala. O alta consecinta directa a crizei economice pe care o traversam in prezent este aceea a modificarii structurii cererii. Cea mai mare parte a solicitarilor se indreapta spre doua directii: produse cu functii simple, robuste si usor de utilizat, respectiv sortimente cu un nivel inalt de tehnicitate, care le face adaptabile mai ales la acele proiecte ce necesita un standard ridicat de calitate, precum si la lucrarile speciale. Spre deosebire de intervalul precedent, aceasta segregare sau sedimentare a pietei este mult mai pregnanta. Totodata, se observa un interes sporit al cumparatorilor catre acele aspecte care confera avantaje pe termen lung in exploatare. La nivelul societatii noastre, am luat o serie de masuri concrete pentru preintampinarea acestor realitati, precum si pentru limitarea efectelor nocive ale dezechilibrelor economice actuale. Dintre elementele care au avut un efect clar in directia amintita, pot fi enumerate: redimensionarea afacerii pentru adaptarea la noul nivel al pietei, implementarea unor actiuni de marketing direct, sporirea gradului de informatizare a companiei, diversificarea gamei de produse, imbunatatirea serviciilor prestate clientilor. Ne-a ajutat mult stabilitatea financiara a firmei-mama, care are o experienta de peste 170 de ani in afaceri si pentru care gestionarea unor asemenea provocari nu mai constituie o problema cu multe necunoscute. De asemenea, echipa din Romania s-a adaptat rapid cerintelor si a reusit sa puna rapid in practica programul de masuri indicat, fapt care a dus la limitarea pierderilor si la obtinerea, in intervalul ianuarie-septembrie a.c., a unor rezultate superioare mediei generale. Totusi, chiar si in conditiile experientei amintite, este dificil de stabilit momentul in care lucrurile vor reintra pe cursul normal, de crestere. In pofida acestei conjuncturi, firma noastra continua aplicarea unei strategii ambitioase de investitii, numai ca pe termen scurt aceasta si-a schimbat orientarea, focalizandu-se in mod primordial spre minimizarea efectelor crizei si cresterea cotei de piata. Pe termen mediu, insa, planificam reluarea planurilor de extindere a operatiunilor, de imbunatatire a logisticii si de lansare pe alte segmente, complementare celui de tamplarie termoizolanta", a declarat George Pirvu, director general al Schachermayer Romania. Informatii suplimentare, la www.schachermayer.ro (O.V.S.)
|