Furnizori de sisteme
Publicat de AG&F
14 Dec 2009 11:30
|
Societatea Gealan Romania, liderul pietei autohtone de profile din PVC destinate executiei de ansambluri termoizolante de ferestre/usi, a anuntat (prin intermediul unui comunicat) rezultatele aferente lui 2009, precum si oportunitatile identificate intr-o perioada mai dificila din punct de vedere economic. De asemenea, in cadrul documentului, sunt prezentate directiile de dezvoltare pentru 2010. "Anul acesta a insemnat o adevarata provocare pentru Gealan si partenerii sai, insa putem spune ca eforturile depuse ne-au adus si satisfactii. Evident ca nu putem vorbi despre o crestere a vanzarilor, in conditiile in care piata de tamplarie din PVC a ajuns la aproximativ 400 de milioane de euro, ceea ce inseamna o scadere de 50% in comparatie cu nivelul din 2008, iar activitatea a peste 20% dintre producatorii de ferestre a fost suspendata", a declarat Aurel Vlaicu, director general al Gealan Romania. In 2009, societatea a lansat pe piata locala profilele Gealan Reflect, ce protejeaza impotriva radiatiilor electromagnetice. O alta premiera in 2009 a fost reprezentata de introducerea unei noi tehnici inovatoare de realizare a ferestrelor decor lemn, ce permite imbinarea profilelor in unghi de 90 de grade, tamplaria clasica din lemn fiind, astfel, imitata in mod fidel. Pentru anul viitor, managementul companiei isi propune sa investeasca in produse si tehnici inovatoare. De asemenea, se va pune accent pe suportul acordat retelei de parteneri la nivel national, prin programe de perfectionare si consiliere. "Cu siguranta, 2010 va fi un an dificil, marcat de incertitudini si schimbari semnificative, iar pentru a rezista, companiile trebuie sa se adapteze permanent, sa aiba o strategie sustinuta si sa fructifice fiecare oportunitate. Consideram ca abia din 2011 putem vorbi de o revenire si poate de o crestere mai semnificativa pentru acest sector de activitate", a incheiat Aurel Vlaicu. Informatii suplimentare, la www.gealan.ro (O.V.S.)
|