Crestere cu 10% a vanzarilor in acest an, pentru ROTO Romania |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 09 Mai 2011 14:37 |
![]() Evaluati situatia financiara a societatii pe care o reprezentati, la nivelul lui 2011.
Conform estimarilor noastre, este posibil ca in actualul exercitiu financiar vanzarile sa se incadreze pe un trend usor crescator. Aceasta inseamna ca ne asteptam la majorari cuprinse intre 5% si 10% fata de 2010. Prognoza se bazeaza pe datele obtinute permanent de la partenerii nostri, care indica reluarea cresterii in sectorul de ferestre din Romania.
Mentionati structura vanzarilor, pe tipuri principale de feronerie.
Pe segmentul de ferestre/usi de balcon, cele mai solicitate modele raman reperele din gama Roto NT, in vreme ce pentru usile de intrare am inregistrat o cerere deosebita in cazu modelelor Door Safe. Trebuie mentionat ca si feroneria speciala a consemnat o situatie favorabila, daca ne referim la seriile Patio (osciloglisante), Fentro (feronerie pentru obloane) sau AluVision (destinata tamplariei din aluminiu). De asemenea, am avut deja rezultate pozitive in ceea ce priveste noile sisteme osciloculisante in plan paralel (PSK-S/Z).
Au fost consemnate modificari semnificative din punct de vedere al distributiei, in perioada recesiunii?
Se poate afirma ca in anii de recesiune situatia Roto Romania s-a caracterizat prin stabilitate. Evident, au intervenit anumite modificari ale fluxurilor, in sensul ca unii colaboratori au optat pentru diminuarea stocurilor, ceea ce a dus la sporirea comenzilor, din punct de vedere al numarului acestora. De asemenea, in vederea limitarii costurilor logistice, pentru indeplinirea unor solicitari punctuale, am apelat la serviciile companiilor de curierat rapid. In ceea ce ii priveste pe partenerii specializati in fabricatia de ferestre, am constatat, in multe cazuri, o schimbare a cererii de sisteme de feronerie, in sensul orientarii inspre seriile performante. Explicatia consta in cresterea activitatilor de livrare pe pietele externe, unde exigentele beneficiarilor au impus instalarea ansambluri de inalta calitate.
Care au fost principalele masuri adoptate pentru evitarea efectelor negative ale crizei economice?
Am incercat sa abordam intr-un mod cat mai realist aceasta perioada mai putin avantajoasa pentru derularea afacerilor. Astfel, in afara de actiunile ce au vizat promovarea de produse noi, ne-am focalizat atentia spre asigurarea unui sprijin logistic cat mai adecvat colaboratorilor nostri, in vederea cresterii eficientei acestora. De asemenea, am aplicat masuri speciale pentru a evita asumarea riscurilor financiare inerente. In conditiile date, consideram ca situatia va reveni la normal in domeniul nostru in cel mult doi ani.
|