Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Luni, 29 Aprilie 2024
Hilti
Home
DECEUNINCK: Crestere de 10,9% a vanzarilor din primul semestru
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 19 Iul 2010 13:29
Recent, conducerea executiva a Deceuninck Group a dat publicitatii rezultatele financiare preliminare (neconsolidate), aferente primului semestru al anului in curs. Potrivit documentului, "in perioada ianuarie-iunie 2010 s-a consemnat un trend ascendent al livrarilor, sporirea veniturilor fiind de 10,9% (la 265,3 milioane de euro) fata de intervalul similar din 2009 (cand s-au consemnat 239,3 milioane de euro). Astfel, tendinta de consolidare a vanzarilor pe pietele vest-europene a continuat, iar incasarile subsidiarelor din Europa Centrala si de Est s-au imbunatatit. Principala contributie la majorarea cifrei de afaceri au avut-o si in continuare filialele din Turcia si SUA, astfel incat – din punct de vedere cantitativ – Deceuninck Group a avut o majorare de 7,7%. Totodata, castigul provenit din variatia cursului de schimb valutar a fost de +5%, iar pierderea rezultata din efectele ajustarii de pret s-a situat la -0,4%. "In trimestrul al doilea al acestui an, Deceuninck a continuat procesul de stabilizare a afacerii si este incurajator faptul ca nivelul cererii s-a imbunatatit continuu. Trendul ascendent al vanzarilor continua, pe fondul implementarii multor programe guvernamentale ce vizeaza reabilitarea termica a imobilelor si economia de energie. Aceasta revenire a cererii poate fi observata pe plan mondial, in aproape toate tarile in care Deceuninck activeaza, cu exceptia unor state precum Marea Britanie, Spania si anumite piete mai mici din Europa de Est (afectate in continuare de recesiune). Astfel, daca se ia in considerare o baza de calcul anuala, in intervalul aprilie-iunie a.c. sporirea veniturilor a fost de 14% (de la 136,9 milioane de euro in perioada similara din 2009 la 156,1 milioane de euro). De asemenea, s-a constatat o crestere de 6,8% in termeni cantitativi. Cu toate acestea, continuam sa fim prudenti, intrucat rata de majorare a subsidiarei din SUA a inceput sa aiba o dinamica moderata, iar impactul reducerii valorice a programului guvernamental cu privire la investitiile aferente renovarii cladirilor ramane deocamdata neclar. Majorarea costului materiei prime (pulbere/granule din PVC si aditivi) pentru a sasea luna consecutiv reprezinta si in prezent un motiv de ingrijorare. Pe termen lung, lucrarile de reabilitare termica a imobilelor si cele ce prevad instalarea de tamplarie performanta la cladirile noi vor continua sa fie principalul factor motor al industriei de profil. In luna iunie 2010, a intrat in vigoare noua directiva europeana EPBD, care prevede ca, pana la finele anului 2020, toate cladirile din statele membre UE vor trebui sa aiba un consum energetic apropiat de cota 0. De aceea, consideram ca seriile din PVC vor ramane cea mai potrivita solutie in vederea economisirii de energie. Deceuninck continua sa investeasca in departamentul de cercetare/dezvoltare, pentru a crea si promova sisteme inovatoare, principalele elemente cheie ale strategiei actuale fiind constituite de: izolarea termica sporita, imbunatatirea productivitatii la nivelul firmelor partenere si asigurarea unor servicii de calitate colaboratorilor. In ceea ce priveste rezultatele financiare aferente anului in curs, ne asteptam la o crestere ce nu va depasi 9%, iar pachetul de masuri care vizeaza sporirea profitabilitatii va fi implementat conform programului", a declarat Tom Debusschere, director executiv al holdingului.
Evolutie optima a vanzarilor pe piata din Turcia
Analizand structura vanzarilor la nivel zonal, conducerea grupului din Hooglede-Gits (Belgia) a indicat faptul ca situatia acestora s-a imbunatatit vizibil, in nicio regiune nemaifiind consemnate scaderi ale livrarilor. La formarea cifrei de afaceri din primul semestru a.c., subsidiarele Deceuninck din Europa de Vest (exclusiv Germania) au avut un aport de 109,7 milioane de euro (+3,9% fata de perioada similara a anului anterior), cele din Europa Centrala si de Est (inclusiv Germania) de 71,8 milioane de euro (+2,6%), in timp ce filialele din Turcia si SUA au avut incasari de 51,7 milioane de euro (+38,2%) si de 32,1 milioane de euro (+22,3%). Referindu-se la conditiile specifice pietelor in cadrul carora Deceuninck isi desfasoara activitatea, Tom Debusschere a aratat ca "in vestul Europei, cel de-al doilea trimestru a.c. a insemnat pentru corporatie o perioada de crestere sustenabila fata de cele trei luni anterioare. Astfel, intre lunile aprilie si iunie vanzarile au sporit cu 8,2%, la 60,4 milioane de euro (fata de cele 55,9 milioane de euro in intervalul similar din 2009). Comenzile s-au majorat puternic in zona Benelux, in Franta si Italia, insa principalele probleme au fost consemnate in Spania si in Marea Britanie. Filialele din zona Europei Centrale si de Est, respectiv cea din Germania au inregistrat un trend ascendent incepand cu a doua jumatate a lunii martie. Practic, subsidiara din Federatia Rusa a consemnat o sporire majora a livrarilor, iar in lunile mai si iunie partenerii din Germania au efectuat numeroase comenzi. Vanzarile Deceuninck s-au majorat in aproape toate tarile din regiune, iar ratele favorabile de schimb valutar pentru zlotul polonez, coroana ceha si in cazul rublelor (fata de euro) au avut un impact pozitiv asupra afacerii. In Turcia, veniturile subsidiarei s-au majorat in trimestrul al doilea cu 30,4%, la 30,6 milioane de euro (comparativ cu 23,4 milioane de euro in acelasi interval din 2009), pe baza unei cresteri sustenabile a cererii atat pe piata locala, cat si la export. De asemenea, s-a profitat de consolidarea lirei turcesti in raport cu euro. Pe acest fundal, Deceuninck isi consolideaza pozitia in Turcia, ca urmare a implementarii unei strategii axate pe promovarea marcii proprii si pe exigentele de confort ale clientului final. In Statele Unite ale Americii, sporirea de 21,3% a vanzarilor din al doilea trimestru ale filialei locale (care au ajuns la 19,4 milioane de euro, fata de 16 milioane de euro) a fost sustinuta puternic de cererea de pe segmentul reabilitarii termice a imobilelor rezidentiale existente si de cursul de schimb favorabil dintre USD si euro. Totusi, din luna iunie a.c., ne asteptam ca rata de crestere sa-si incetineasca ritmul de evolutie, pe fondul opririi programului guvernamental de acordare a unor reduceri de taxe in cazul constructiilor noi. Totodata, nu pot fi evaluate impactul economic si influenta pe care o vor avea diminuarea valorica a programelor de cheltuieli publice asupra consumului populatiei si asupra pietei de reabilitari". In prima jumatate a lunii august a.c. vor fi disponibile rezultatele financiare consolidate si auditate ale Deceuninck Group, conducerea corporatiei considerand ca acestea vor confirma estimarile anuntate in raportul preliminar curent.
***
Cu 2.816 angajati, din care 690 in Belgia, concernul Deceuninck, specializat in extrudarea de sisteme din PVC pentru tamplarie termoizolanta si in fabricarea altor materiale de constructii, are 35 de subsidiare (unitati de productie si/sau de vanzari) in 75 de tari din Europa, Asia si America de Nord. Tehnologia de baza utilizata de companie consta in fabricarea profilelor din PVC si a materialelor compozite Twinson. Procesul de productie, derulat la inalte standarde de calitate si performanta, presupune si executia de accesorii (garnituri), laminarea PVC-ului, utilizarea sistemului patentat de nuantare Decoroc etc. In anul 2009, cifra de afaceri a Deceuninck Group a totalizat 506 milioane de euro, in scadere fata de 2008, cand s-au consemnat venituri de 630 milioane de euro. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 
 
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left