Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 26 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - DECEUNINCK: Crestere de 6,7% a vanzarilor din primul trimestru
DECEUNINCK: Crestere de 6,7% a vanzarilor din primul trimestru
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 02 Iun 2010 15:01
Recent, conducerea executiva a Deceuninck Group a dat publicitatii rezultatele financiare aferente primului trimestru al anului in curs. Potrivit documentului, "in perioada ianuarie-martie 2010 s-a consemnat un trend ascendent al livrarilor, sporirea veniturilor fiind de 6,7% (la 109,2 milioane de euro) fata de intervalul similar din 2009 (cand s-au consemnat 102,4 milioane de euro). Astfel, tendinta de stabilizare a vanzarilor pe pietele vest-europene a continuat, insa incasarile subsidiarelor din Europa Centrala si de Est au fost afectate de conditiile meteo nefavorabile (in contextul unui sezon rece prelungit). Principala contributie la majorarea cifrei de afaceri au avut-o filialele din SUA si Turcia, astfel incat – din punct de vedere cantitativ – Deceuninck Group a avut o majorare de 9,1%. Totodata, castigul provenit din variatia cursului de schimb valutar a fost de +1,6%, iar pierderea rezultata din efectele ajustarii de pret s-a situat la -4%. "In primele trei luni ale acestui an, Deceuninck a continuat procesul de stabilizare a afacerii si este incurajator faptul ca, in pofida conditiilor nefavorabile care au marcat piata in lunile ianuarie-februarie, volumul cantitativ al livrarilor s-a majorat cu 9%. Pe plan mondial, incepand cu luna martie, numarul de contracte incheiate cu Deceuninck a inceput sa se majoreze si estimam ca aceasta tendinta se va accentua in trimestrul al doilea. Continuam sa fim prudenti, intrucat rezultatele financiare raportate la o baza anuala de calcul raman fragile, iar majorarea costului materiei prime (pulbere/granule din PVC) reprezinta si in prezent o realitate de necontestat, dupa patru luni de cresteri consecutive. De asemenea, este neclar daca majorarea veniturilor din primul trimestru s-a datorat unei reveniri fundamentale a domeniului constructiilor. Pe termen lung, lucrarile de reabilitare termica a imobilelor si cele ce prevad instalarea de tamplarie performanta la cladirile noi vor fi principalul factor motor al industriei de profil. Seriile din PVC vor ramane solutia care va asigura cel mai bun raport calitate/pret pe piata de tamplarie. Astfel, Deceuninck continua sa investeasca in dezvoltarea de sisteme inovatoare, principalele elemente de promovare a acestora fiind eficienta termica sporita, imbunatatirea productivitatii la nivelul firmelor partenere si orientarea spre exigentele beneficiarului. Intre timp, planul de reducere a costurilor operationale, implementat la nivel de grup inca din prima parte a lui 2009, si-a produs efectele, astfel incat ne asteptam la un an stabil in ceea ce priveste vanzarile si la o reorientare spre profitabilitate in ultima parte a lui 2010", a declarat Tom Debusschere, director executiv al holdingului.
Sucursala din Turcia – cea mai profitabila
Analizand structura vanzarilor la nivel zonal, conducerea grupului din Hooglede-Gits (Belgia) a indicat faptul ca situatia acestora este diferita, in functie de fiecare regiune in parte. In consecinta, la formarea cifrei de afaceri din trimestrul intai, filialele Deceuninck din Europa de Vest (exclusiv Germania) au avut un aport de 49,2 milioane de euro (-1% fata de perioada similara a anului anterior), cele din Europa Centrala si de Est (inclusiv Germania) de 26,1 milioane de euro (-8%), in timp ce subsidiara din Turcia si cea din SUA au avut venituri de 21,2 milioane de euro (+51,2%) si de 12,7 milioane de euro (+23,8%). Referindu-se la conditiile specifice pietelor in cadrul carora Deceuninck isi desfasoara activitatea, directorul executiv al corporatiei a explicat ca "in vestul Europei, scaderea de 1% s-a datorat impactului nefavorabil al ajustarii pretului produselor. Cu toate acestea, in Franta si Italia livrarile s-au optimizat, in Belgia situatia a fost stabila, principalele probleme fiind consemnate in Spania si, mai ales, in Marea Britanie (unde incasarile au ajuns la un nivel minim istoric). In aproape toate tarile din regiune, vanzarile au fost sustinute de diversele programe guvernamentale care presupun instalarea de tamplarie cu eficienta termica sporita. Zona Europei Centrale si de Est, unde s-a inregistrat cel mai pronuntat declin, s-a confruntat cu un sezon rece prelungit. Practic, cu exceptia filialei din Federatia Rusa, toate celelalte subsidiare au consemnat pierderi. Incepand cu luna martie, a avut loc o reluare timida a livrarilor, iar ratele favorabile de schimb valutar pentru zlotul polonez, coroana ceha si in cazul rublelor au avut un impact pozitiv asupra afacerii. In Turcia, veniturile Ege Profil (exprimate in euro) s-au majorat cu 51,2%, pe baza unei cresteri sustenabile a cererii atat pe piata locala, cat si la export. Deceuninck isi consolideaza pozitia in acest stat, ca urmare a implementarii unei strategii axate pe cerintele specifice clientului final. In Statele Unite ale Americii, sporirea de 23,8% a vanzarilor subsidiarei (exprimate in euro) a fost sustinuta puternic de facilitatile fiscale acordate pentru imbunatatirea eficientei energetice a imobilelor, prin norma americana de reabilitare si reinvestire (programul ARRA). Valabil pana la finele lunii decembrie a.c., proiectul derulat de autoritatile de la Washington presupune inlocuirea ferestrelor existente cu altele noi, performante".
***
Cu 2.816 angajati, din care 690 in Belgia, concernul Deceuninck, specializat in extrudarea de sisteme din PVC pentru tamplarie termoizolanta si in fabricarea altor materiale de constructii, are 35 de subsidiare (unitati de productie si/sau de vanzari) in 75 de tari din intreaga lume. Tehnologia de baza utilizata de companie consta in fabricarea profilelor din PVC si a materialelor compozite Twinson. Procesul de productie, derulat la inalte standarde de calitate si performanta, presupune si executia de accesorii (garnituri), laminarea PVC-ului, utilizarea sistemului patentat de nuantare Decoroc etc. In anul 2009, cifra de afaceri a Deceuninck Group a totalizat 506 milioane de euro, in scadere fata de 2008, cand s-au consemnat venituri de 630 milioane de euro. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
rehau
ABONARE REVISTE
TSV
SISECAM
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left