DEN BRAVEN: Crestere a vanzarilor de 28%, in 2010 |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 15 Feb 2011 13:13 |
Grupul Den Braven, infiintat in anul 1974, in Olanda, detine 11 unitati de productie la nivel mondial, peste 25 de filiale si deruleaza activitati in peste 100 de tari din intrega lume, fiind specializat in productia si distributia izolantilor si adezivilor profesionali pentru constructii, industria geamului termoizolant si auto, precum si pentru utilizatori casnici. Grupul a deschis reprezentanta din Romania in octombrie 1997, pentru care lucreaza in prezent 265 de angajati si inca 12 in Republica Moldova. In vara anului 2010 grupul Den Braven a fost preluat de consortiul olandez Egeria-Wagram, care administreaza active in valoare de peste 1,5 miliarde de euro si care a decis sustinerea dezvoltarii capacitatilor de productie si a vanzarilor.
Adrian State, director general al Den Braven Romania: "Compania noastra inregistrat, in anul 2010, o cifra de afaceri in valoare de 39,5 milioane de euro, in crestere cu 28 % fata de nivelul consemnat in 2009. Vanzarile de spuma PU - principalul produs al companiei - s-au majorat cu 11%, in conditiile in care sectorul local al materialelor de constructii a consemnat scaderi de pana la 50%. Incasarile cumulate din Romania si Republica Moldova au sporit cu 6% in comparatie cu nivelul din anul anterior, ajungand la 19,9 milioane de euro - peste 50% din cifra totala de afaceri a companiei. Exportul a insumat 19,6 milioane de euro, pe segmentul de spume PU avansand cu 65%, pana la valoarea de 17,2 milioane de euro. Cele mai importante piete de desfacere au fost Polonia, Austria, Italia, Cehia si Slovacia, recent fiind abordati si clienti din Vietnam, Argentina si Lituania. Rezultatele favorabile se explica prin faptul ca am investit in productie in 2007, inainte de criza, statutul respectiv permitandu-ne in prezent sa oferim preturi avantajoase si sa exportam in 32 de tari, in numai trei ani de la demararea fabricatiei Romania. Un alt factor important, care a stimulat rezultatele obtinute in 2010, a fost constituit de consolidarea departamentului de vanzari al companiei cu inca zece agenti si majorarea cu 10% a veniturilor fiecarui angajat din acest departament. Pentru 2011 am stabilit ca obiectiv o crestere de 10% a cifrei de afaceri, care va fi posibil prin implementarea strategiei ce vizeaza o majorare a cotelor de piata in Romania si prin cresterea cererii la export".
|