ETEM BUILDING SYSTEMS: Dublare a cifrei de afaceri in 2011 |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 04 Nov 2010 08:07 |
Compania Etem Building Systems Romania, cu sediul central in Bucuresti, reprezinta un important furnizor local de profile din aluminiu si PVC destinate realizarii de tamplarie termoizolanta si fatade cortina. Societatea este subsidiara autohtona a holdingului Etem - Grecia, unul dintre cei mai mari producatori europeni de sisteme din aluminiu. In cele ce urmeaza, este prezentata opinia directorului de produs al companiei, care se refera la rezultatele partiale din acest an si la estimarile pentru intervalul urmator.
Bogdan Decusara, director de produs Etem Building Systems Romania: "Pentru compania noastra, 2010 a fost un an de crestere pe toate segmentele de activitate. Practic, in numai 4 luni de cand a fost lansata noua formula de management, vanzarile au totalizat 1,3 milioane de euro. Cea mai importanta actiune din acest an a fost constituita de promovarea noilor sisteme de profile din PVC, seriile Q60 si Q72, valoarea comenzilor depasind, deja, 0,7 milioane de euro. In ceea ce priveste sectorul de aluminiu - domeniul traditional de specializare a companiei noastre - cifra de afaceri s-a majorat cu 30%, fiind sustinuta de comenzile efectuate de companiile specializate in executia de fatade cortina pentru proiecte de dimensiuni mici si medii. Pentru 2011 ne propunem dublarea cifrei de afaceri, vizand cresteri semnificative atat in ceea ce priveste reperele din aluminiu, cat si cele din PVC. Ne axam in continuare pe promovarea intensa a sistemelor inovatoare prezentate in acest an (este vorba despre seriile modulare E90, profilele glisante de tip structural E70 si modulele fotovoltaice E17), precum si pe consolidarea pozitiei pe piata furnizorilor de profile din PVC. Evident, piata de tamplarie termoizolanta din Romania nu va inregistra cresteri spectaculoase in 2011, insa prin aplicarea unei strategii de dezvoltare coerente credem ca vom reusi sa sporim semnificativ cota pe care o detinem in prezent. Acest obiectiv va putea fi atins prin continuarea procesului de promovare intensa, completarea echipei de vanzari si extinderea ariei de distributie prin demararea de parteneriate cu marii distribuitori locali".
|