EUROPEAN STANDARD: Cifra de afaceri de 1,1 milioane de euro |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 21 Sep 2011 16:25 |
Compania European Standard estimeaza ca anul acesta va inregistra o cifra de afaceri de aproximativ 1,1 milioane de euro, in usoara crestere fata de 2010, cand nivelul atins a fost de un milion de euro. Totusi, chiar daca s-a consemnat o majorare a vanzarilor in primele sase luni, conducerea firmei a indicat ca a avut loc, concomitent, o scadere a marjei profitului. De asemenea, se asteapta o imbunatatire semnificativa a activitatii in ultima parte a anului in curs, acesta fiind, de altfel, sezonul de varf din domeniu.
Irinel Grigoras, Sales Manager al European Standard: „In oferta noastra se regasesc usi de garaj rezidentiale marcile Normstahl si Roeffe (cu o cota de 70% din vanzarile totale), modele industriale (30%), rapide, antifoc, precum si grilaje si rulouri metalice. Pentru aceste categorii se efectueaza activitati de import direct din Germania, Austria, Suedia si Cehia. Anul acesta, cele mai bine comercializate produse au fost usile de garaj marca Normstahl, pentru care se acorda o garantie de zece ani. In 2011, zonele preponderente de livrare s-au regasit in partea de sud a tarii si in Transilvania. Prin intermediul celor doua depozite proprii, retelei de dealeri (alcatuita din aproximativ 40 de firme), colaborarii cu magazinele DYI, respectiv prin comercializarea directa in randul dezvoltatorilor de proiecte imobiliare, acoperim intreg teritoriul tarii. De asemenea, derulam activitati de export in Republica Moldova si Bulgaria, unde vanzarile din 2011 s-au situat la acelasi nivel ca in 2010. Principalele directii strategice sunt reprezentate de dezvoltarea extensiva/intensiva a retelei de dealeri si efectuarea de investitii directe in expansiunea departamentelor tehnic si comercial. Pentru intervalul 2011 – 2012 planul managerial presupune cresterea eficientei prin supravegherea atenta a costurilor, consolidarea echipei de vanzari, mentinerea activitatii la cote optime si concentrarea pe produsele cel mai bine vandute. Dintre principalele probleme pe care le-am intampinat in ultimul timp, am putea mentiona scaderea puterii de cumparare a beneficiarilor si orientarea acestora catre ansambluri din gama «low-cost», ceea ce ne-a determinat, la randul nostru, sa adoptam un set de masuri speciale, precum diversificarea gamei sortimentale, imbunatatirea calitatii produselor si scaderea pretului recomandat de vanzare. Pentru 2012 estimam o usoara revenire pe segmentul industrial si scaderi cuprinse intre 10% - 15% pe cel rezidential”.
|