Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 21 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - INTERCOM TOPAZ: Cifra de afaceri se inscrie pe un trend ascendent
INTERCOM TOPAZ: Cifra de afaceri se inscrie pe un trend ascendent
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 19 Sep 2011 10:34
Dumitru Simona (33 de ani)
Functia/Firma: director adjunct, Intercom Topaz;
Experienta profesionala: 10 ani in domeniul tamplariei termoizolante.

Compania Intercom Topaz - Constanta s-a implicat anul acesta in productia de rulouri exterioare si usi de garaj pentru a indeplini cerintele actuale ale pietei. In prezent, gama sortimentala cuprinde: profile din PVC marca Winhouse (categorie ce detine o pondere de 45% din vanzari), feronerie Geviss si Vorne (20%), paneluri, accesorii si armaturi. Pentru feroneria Geviss si profilele Winhouse, Intercom Topaz este unic importator in Romania si detine o retea de distributie ce acopera aproximativ 80% din teritoriul tarii. Dintre reperele promovate, cel mai bine comercializate sunt profilele cvadricamerale.
 
Ce obiective de dezvoltare v-ati propus pentru 2011?
 
Odata cu diversificarea gamei sortimentale, anul acesta am deschis o sectie de productie a rulourilor exterioare si usilor de garaj, dezvoltand inclusiv atelierele de confectionare a arcadelor din profile PVC si de vopsire in orice nuanta tip RAL a reperelor din PVC sau aluminiu. Totodata, am extins aria de distributie, livrarile noastre efectuandu-se in acest moment la nivel national, prin mijloacele proprii de transport, avand, totodata, incheiate contracte cu parteneri de afaceri. Dispunem de un depozit cu o arie de 4.000 mp si de un stoc permanent de profile si accesorii. In acelasi timp, compania noastra organizeaza anual seminarii, in cadrul carora se dezbat atat problemele curente, cat si aspectele inovatoare evidentiate in ultimul timp. Totusi, am decis sa amanam alte proiecte de investitii, din cauza conditiilor economice nefavorabile.
 
Prezentati situatia financiara a firmei.
 
Ca urmare a initierii parteneriatului de exclusivitate cu furnizorul de profile din PVC Winhouse (si, implicit, a incheierii de noi contracte), in primele sase luni a.c. am inregistrat o crestere a incasarilor cu aproximativ 10% fata de perioada similara din 2010. Pentru 2011 avem in vedere majorarea de 10% a veniturilor, in raport cu nivelul de 24,6 milioane de lei din 2010, obiectivul fiind tangibil, ca urmare a implicarii in noile activitati.
 
Cum au evoluat societatile autohtone de profil in perioada recesiunii?
 
Anumite firme, care au beneficiat de un management de calitate, au reusit sa evite la timp efectele recesiunii si sa-si mentina afacerea la acelasi nivel, in timp ce altele au dat faliment, iar majoritatea s-a confruntat cu o diminuare a rezultatelor financiare (determinata de scaderea brusca a investitiilor in constructii). In acelasi timp, in cazul companiilor care au rezistat in bransa, situatia dificila a constituit un motiv in plus pentru regandirea/reorganizarea afacerii si constientizarea tuturor riscurilor care pot aparea.
 
Care sunt conditiile generale ale pietei specifice?
 
Daca in 2010 segmentul specific de piata a inregistrat o stagnare, datorita recesiunii, am sesizat ca, in primul semestru al anului in curs, raportul dintre cererea si oferta de produse utilizate pe piata constructiilor s-a echilibrat. Cerintele actuale ale utilizatorilor sunt ridicate atat din punct de vedere al calitatii profilelor, cat si al produsului finit (fereastra, usa etc.). Printre cele mai mari dificultati cu care se confrunta in acest moment firmele de profil am putea mentiona: instabilitatea legislativa, fluctuatiile cursului valutar, coruptia si, nu in ultimul rand, controalele si birocratia excesive. Pentru contracararea efectelor negative ale recesiunii, in ceea ce ne priveste, am recurs la limitarea creditarii clientilor, reorientarea afacerii spre domenii similare si diminuarea cheltuielilor.
 
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left