INTERCOM TOPAZ: Schimbare a opticii de realizare a contractelor |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 17 Aug 2010 08:00 |
Compania Intercom Topaz - Constanţa este specializată în comercializarea de profile din PVC (livrări ce se efectuează la o cotă de 60% din total), feronerie, armătură şi paneluri, depozitul central având o suprafaţă de 4.000 mp. Anul acesta a fost lansat pe piaţă, în exclusivitate, un nou sistem de închidere pentru ferestre/uşi, marca Geviss, pentru care se caută noi parteneri la nivel naţional (producători sau dealeri). Informaţii suplimentare cu privire la strategia de piaţă adoptată în cadrul companiei sunt oferite, în cele ce urmează, de directorul adjunct al Intercom Topaz.
Simona Dumitru, director adjunct al Intercom Topaz: „Includerea în ofertă a noului sortiment de feronerie Geviss, cu un raport optim calitate - preţ, a presupus - pentru partenerii noştri - posibilitatea alegerii unui sortiment având un grad ridicat de complexitate, elemente suplimentare de siguranţă, bună rezistenţă în exploatare etc. De asemenea, feroneria este certificată cu marcajul CE ceea ce înseamnă că îndeplineşte toate exigenţele standardului european armonizat şi asigură garanţia conformităţii. Am reuşit prin intermediul dealerilor de profile PVC şi accesorii să promovăm acest model într-un timp relativ scurt pe întreaga piaţă şi să încheiem contracte cu firme importante de pe întreg teritoriul ţării. Pentru menţinerea poziţiei în branşă am considerat că este foarte important ca produsele comercializate să respecte reglementările UE (certificate de calitate, marcaj CE, raport de încercări). În acelaşi timp, dorim să ne implicăm în identificarea unor soluţii avantajoase şi constructive pentru colaboratorii noştri, să găsim soluţii optime pentru fiecare client în parte şi să dăm dovadă de flexibilitate în afaceri. De altfel, dacă până anul trecut puneam pe primul plan acele parteneriate în cadrul cărora furnizam un pachet complet de servicii/produse, în 2010 ne-am orientat preponderent către încheierea de noi contracte numai pentru o grupă de produse, asigurând în totalitate transportul, prin reţeaua logistică proprie. La nivel general, în 2010 considerăm că piaţa va avea de suferit din cauza problemelor economiei naţionale cum ar fi cele induse de majorarea TVA-ului, creşterea preţurilor şi scăderea puterii de cumpărare. Totodată, deficienţele bugetului de stat sunt cele care determină reticenţa investitorilor”. |