INTERCOM TOPAZ: Se urmareste expansiunea portofoliului de clienti |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 14 Feb 2012 11:11 |
Compania Intercom Topaz a obtinut in 2011 o majorare de aproximativ 10% a veniturilor, comparativ cu nivelul de 24,6 milioane de lei consemnat in 2010. Aceasta a fost posibila ca urmare a initierii unui parteneriat de exclusivitate cu furnizorul de profile din PVC Winhouse, a implicarii in productia de rulouri exterioare si usi de garaj si, implicit, a incheierii de noi contracte. Astfel, in 2011 au fost comercializate: profile din PVC (categorie ce detine ponderea in livrari, cu 45%), feronerie Geviss/Vorne (20%), paneluri, accesorii si armaturi (25%), precum si rulouri sau usi de garaj (10%). Pentru 2012 este vizata o majorare de 20% a vanzarilor.
Simona Dumitru, director adjunct al Intercom Topaz: „Pe segmentul predominant de activitate, precum si pentru feroneria Geviss, suntem unic importator, iar aria de distributie s-a extins pe aproximativ 80% din teritoriul tarii. Efectuam atat livrari directe, cat si prin intermediul parteneriatelor cu aproximativ 250 de colaboratori, depozitul propriu avand o suprafata de 4.000 mp si stocuri permanente si suficiente de profile/accesorii. Strategia pentru dezvoltare din 2011 a presupus alocarea a 0,5 milioane de lei, care au fost destinati atat pentru implicarea in noile activitati de productie, cat si pentru extinderea ariei de distributie si dezvoltarea atelierelor de confectionare a arcadelor din profile PVC si de vopsire a reperelor din PVC/aluminiu. Pentru 2012 se urmareste atingerea unor obiective, precum: cresterea numarului de clienti, derularea unei campanii de publicitate agresiva si alte mijloace de promovare, ceea ce presupune cheltuieli de 0,8 milioane de lei. Pe piata de profil pot fi remarcate in acest moment dificultati, precum: instabilitatea legislativa, fluctuatiile cursului de schimb valutar, coruptia, controalele/birocratia excesive si greutatile pe care le intampina firmele de profil. In 2012 estimam ca piata specifica va fi caracterizata de masuri legislative si de restructurarea pietei de constructii. Dintre aspectele pozitive ale bransei, am putea remarca mentinerea pe piata tamplariei doar a acelor firme puternice care au rezistat recesiunii si disparitia treptata a firmelor mici, ce practicau preturi neconventionale oferind produse de o calitate precara”.
|