LEITZ: Piata de unelte se caracterizeaza printr-un trend descendent |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 03 Aug 2010 13:48 |
Compania Leitz Romania (Brasov) este reprezentanta autohtona a grupului Leitz - Germania, care dispune de noua unitati de productie, 34 de firme specializate in vanzari si aproximativ 200 de centre de service. Subsidiara autohtona s-a specializat in distributia de scule de inalta precizie destinate prelucrarii lemnului, produselor din lemn si maselor plastice (modelele destinate tamplariei termoizolante reprezinta circa 25%) fabricate de holdingul german, cu o experienta de peste 130 de ani in acest domeniu. De asemenea, asigura si servicii de intretinere si reconditionare pentru sortimentele promovate. In continuare, directorul general al firmei furnizeaza cateva detalii referitoare la activitatea specifica.
Silviu Coconu, director general al Leitz Romania: „Anul 2009 a fost extrem de dificil, intrucat segmentul nostru de piata, ca de altfel toata industria, s-a confruntat cu o scadere foarte puternica a livrarilor. Am fost nevoiti sa reactionam la aceasta situatie prin reducerea costurilor si optimizarea vanzarilor, precum si prin lansarea de noi produse, concernul Leitz investind foarte mult in inovatii. Astfel, am lansat sistemul Climatrend pentru ferestre si usi, cu o grosime de 78 mm si credem ca nivelul comenzilor pentru acest sortiment se va situa pe un trend ascendent, mai ales ca avem cereri pentru proiecte realizate cu bani europeni, produsul respectand, totodata, normele de calitate europene in vigoare. Anumite semnale pozitive pe piata de profil in privinta activitatii noastre, ne determina sa estimam o crestere de 5% a cifrei de afaceri de aproximativ 1,4 milioane de euro, pe care am realizat-o in 2009. De asemenea, la nivel european, Leitz a inregistrat o crestere importanta in 2010, fata de 2009. In ceea ce priveste evolutia domeniului in 2010, preconizam ca aceasta va fi marcata de o stagnare sau o usoara scadere. Strategia proprie pentru dezvoltare din intervalul imediat urmator prevede participarea la targul BIFE-TIMB 2010, unde speram sa inregistram aceleasi rezultate pozitive ca si in anii trecuti. De asemenea, dorim sa diversificam gama proprie de servicii si incercam, totodata, sa ne majoram cota de piata”. |