Furnizori de sisteme
Publicat de Camelia Pantel
06 Sep 2011 08:30
|
Lorenzo Group - Bucuresti a alocat anul acesta fonduri pentru finalizarea procesului de mutare a activitatii si intentioneaza ca, pana la finalul anului sa efectueze investitii in vederea sustinerii unor campanii promotionale si extinderea echipei de marketing. De asemenea, vizeaza o mentinere a cifrei de afaceri, care in 2010 s-a aflat in usoara crestere fata de nivelul de 14,2 milioane de lei consemnat in 2009. „Vanzarea accesoriilor se realizeaza la nivel national, preponderent prin intermediul unei retele de distribuitori si predominant in Bucuresti. Oferta sortimentala proprie include in acest moment: glafuri din aluminiu (ponderea acestei categorii la realizarea vanzarilor totale este de aproximativ 30%), accesorii pentru tamplaria din aluminiu si pereti cortina (30%), profile din aluminiu (30%) si materiale compozite (10%). In 2011 am reusit sa stabilizam preturile produselor promovate, iar conditiile de piata, unde s-a remarcat o usoara imbunatatire, au fost favorabile derularii afacerilor”, a declarat Cristian Rotaru, director tehnic al Lorenzo Group. Informatii suplimentare, la www.lorenzo.ro
|