LORENZO GRUP: Prima intalnire anuala cu partenerii, la Bucuresti |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 20 Mar 2012 10:14 |
Compania Lorenzo Grup, din Bucuresti, a organizat, la data de 16 martie a.c., la hotelul Marriott din Capitala, o intalnire anuala cu partenerii, eveniment care va deveni traditional pe termen lung. In deschiderea evenimentului, Ahmet Yetim, directorul general al filialei autohtone si presedintele Lorenzo Grup, a precizat ca firma, membra a holdingului Kurtoglu Aluminium, din Turcia, este prezenta pe piata autohtona de 12 ani, iar de aproximativ sase luni este supusa unui proiect complex de reorganizare. In continuare, Gursel Bayraktar, director de productie al Kurtoglu Aluminium, a descris evolutia activitatii. Grupul Kurtoglu Aluminium, infiintat in anii '60, s-a specializat in realizarea de profile din aluminiu pentru domeniul arhitectural (folosite inclusiv la ferestre/usi), precum si pentru alte sectoare (auto, mobilier, aplicatii electronice). Furnizorul dispune de o hala de productie de 30.000 mp, utilata cu sase linii de extrudare si intrebuinteaza in procesul de executie exclusiv materie prima importata din Norvegia. Produsele sale au fost certificate recent de IFT Rosenheim, iar aria de distributie s-a extins in peste 60 de tari. De asemenea, in oferta Kurtoglu se regasesc, in afara de gama Lorenzo si marcile Aluteams (categorie care include accesorii si sisteme din aluminiu a caror principala caracteristica este raportul optim calitate-pret) si BRL (materiale compozite). Un aspect determinat al activitatii este reprezentat de faptul ca de peste 20 de ani este activ in cadrul grupului un departament specializat de proiectare, clientii avand posibilitatea sa calculeze cantitatea necesara de materiale atat pe segmentul ferestrelor/usilor, cat si pe cel al fatadelor cortina, pe baza solicitarilor trimise specialistilor concernului. Ayhan Vatansener, director tehnic in cadrul Kurtoglu Aluminium, a continuat cu o prezentare a principalelor categorii de produse incluse in oferta. Acestea sunt sistemele pentru usi si ferestre (din gamele Eco, Middle si High), cele glisante (Eco si High, pe acest segment colaborandu-se cu Giesse) si cele pentru fatade, unde sunt disponibile profile pentru pereti cortina standard, structurali sau semistructurali.
Program complex de reorganizare a activitatii
In cadrul Lorenzo Grup au fost implementate programe de reorganizare si remodelare, fiind dezvoltate departamentele de marketing si vanzari. De asemenea, s-a aplicat un sistem electronic de control al depozitului, principalul scop fiind reprezentat de derularea optima a tuturor operatiunilor pentru a asigura beneficiarilor produse si servicii cat mai rapid. „Vom incepe sa implementam un sistem de clasificare a distribuitorilor in societati care distribuie exclusiv produsele noastre si cei care vor include in oferta si sortimente achizitionate de la alti furnizori. Colaboratorii nostri din clasa A vor beneficia de o politica speciala de preturi si conditii speciale de transport. Obiectivele generale pe care le avem in vedere sunt reprezentate de livrarea produselor exclusiv prin intermediul distribuitorilor, precum si de cresterea vanzarilor. De asemenea, in cel mai scurt timp posibil, intentionam sa dezvoltam un sistem de transport cu frecventa saptamanala mai ales pentru colaboratorii nostri care se afla la distanta mare de Bucuresti, iar pentru atingerea acestui obiectiv intentionam sa alocam fonduri inclusiv pentru achizitia de mijloace de transport. In cadrul strategiei de dezvoltare avem in vedere si sa ne extindem pe pietele externe, chiar si in prezent, in afara de livrarile catre cei aproximativ 250 de parteneri autohtoni, fiind indeplinite comenzi si pentru clienti din Germania si Franta”, a declarat Ahmet Yetim. Informatii suplimentare, la www.lorenzo.ro
|