Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Duminica, 22 Decembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - LORENZO GRUP: Strategie manageriala bazata pe reorganizare
LORENZO GRUP: Strategie manageriala bazata pe reorganizare
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 09 Apr 2012 10:34
Ahmet Yetim (50 de ani)
Functia/Firma: director general si presedinte, Lorenzo Grup;
Experienta profesionala: 12 ani in domeniul sistemelor din aluminiu.
 
Compania Lorenzo Grup, din Bucuresti, are o experienta de 12 ani pe piata autohtona si este membra a Kurtoglu Aluminium A.S., din Turcia, cu activitate in peste 60 de tari la nivel mondial. Infiintat in anii '60, grupul s-a specializat in extrudarea de profile din aluminiu pentru domeniul arhitectural, precum si pentru alte sectoare. Concernul dispune de o hala de productie de 36.000 mp, utilata cu sase linii tehnologice si intrebuinteaza in procesul de executie exclusiv materie prima importata din Norvegia.
 
-Ce strategie manageriala s-a aplicat in ultima perioada?
-In cadrul Lorenzo Grup au fost implementate in 2011 programe de reorganizare, fiind dezvoltate departamentele de marketing si vanzari. In intervalul urmator, vom incepe sa implementam un sistem de clasificare a distribuitorilor in societati care promoveaza exclusiv produsele noastre (clasa A) si cele care vor include in oferta si sortimente achizitionate de la alti furnizori (clasa B), prima categorie beneficiind de o politica speciala de preturi si conditii deosebite de transport. Obiectivele generale pe care le avem in vedere sunt reprezentate de livrarea produselor exclusiv prin intermediul distribuitorilor, precum si de cresterea vanzarilor, respectiv de dezvoltarea unui sistem de transport cu frecventa saptamanala, inclusiv prin alocarea de fonduri pentru achizitia de autoutilitare. Totodata, avem in vedere sa ne extindem la nivel national, prin initierea unor noi parteneriate, pana in prezent fiind efectuate livrari catre aproximativ 250 de parteneri autohtoni. De asemenea, indeplinim comenzi si pentru clienti din Germania sau Franta. In situatia in care vom atinge nivelul dorit de vanzari, este posibil chiar sa initiem activitati de productie in Romania, intrucat suntem constienti de faptul ca din aceasta zona putem sa ne extindem la nivel european.
 
-Cum au evoluat veniturile companiei?
-In 2011 am consemnat venituri in valoare de aproximativ 18 milioane de lei. Pentru anul in curs, ca urmare a procesului de reorganizare, estimam ca cifra de afaceri se va inscrie pe un trend ascendent. Totul depinde, insa, de rezolvarea unor situatii negative ce marcheaza bransa furnizorilor de serii din aluminiu. In acest sens, cele mai mari probleme sunt reprezentate de lipsa de lichiditati si de stagnarea constructiilor din ultimii patru ani. Consideram ca in 2012 oportunitatile - putine la numar - vor fi relativ aceleasi. De asemenea, suntem preocupati sa asiguram permanent un grad ridicat de calitate, intrucat consideram ca este de datoria oricarui client sa solicite modele cu performante sporite.

-Cum se structureaza oferta de produse si servicii?
-In oferta firmei-mama se regasesc, in afara de gama Lorenzo, care include profile din aluminiu, marcile Aluteams (categorie ce integreaza accesorii si sisteme din aluminiu) si BRL (materiale compozite). Principalele produse pe care le promovam sunt reprezentate de sistemele pentru usi si ferestre, cele glisante si de fatade, toate modelele avand un raport optim calitate-pret si indeplininind diferite standarde de calitate. Un aspect determinat al activitatii este reprezentat de faptul ca, de peste 20 de ani, in cadrul grupului functioneaza un departament specializat de proiectare, clientii avand posibilitatea sa calculeze cantitatea necesara de materiale. La nivel autohton, in ultima perioada, am consemnat preponderent cereri pentru glafuri si plase de protectie impotriva insectelor, insa am dori ca beneficiarii si potentialii clienti sa inteleaga ca avem posibilitatea sa livram o gama completa de solutii in domeniul aluminiului.
 
ABONARE REVISTE
rehau
TSV
SISECAM
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left