MEDIAPRESS: Firma are in derulare investitii de 3 milioane de euro |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 22 Iul 2011 08:42 |
Rares Stoica (37 de ani)
Functia/Firma: director general, Mediapress,
Experienta profesionala: 11 ani in domeniul distributiei profilelor din PVC.
Compania Mediapress - Bucuresti are in derulare un proiect de investitii, in valoare de 3 milioane de euro, pentru realizarea unui nou centru de stocare, cu o suprafata de 3.000 mp, preconizat sa se definitiveze in 2012. In prezent, dispune de doua depozite pentru profilele PVC comercializate, in Capitala si in Baia Mare, avand fiecare o suprafata de aproximativ 1.300 mp. Profilele PVC pentru ferestre si usi sunt livrate de la fabrica Salamander din Germania (landul Bavaria), Mediapress fiind dealer autorizat al grupului german.
Cum asigurati distributia produselor promovate?
La nivel international, profilele Salamander sunt disponibile pe pietele din America de Nord/Sud, Australia, Europa si Asia. In Romania, procesul de distributie se realizeaza la nivel national, in mod direct. Colaboratorii Salamander sunt producatori de tamplarie tip IMM din toate zonele tarii, care au reusit sa promoveze ansamblurile realizate cu profile Salamander si in cadrul programelor de reabilitare termica a locuintelor, derulate in ultimii ani.
Care sunt principalele obiective ale strategiei pentru dezvoltare?
Principalele obiective ale strategiei de dezvoltare pe care le avem in vedere in intervalul 2011 - 2012 constau in implementarea noii game de produse de top BluEvolution. In acest scop, urmeaza sa alocam fonduri si in domeniul vanzarilor pentru pozitionarea strategica pe piata. Acest fapt presupune o majorare a cifrei de afaceri obtinute in 2010 cu 15% in 2011 si cu 20 % in 2012. Ne bazam aceste estimari pe evolutia din primele sase luni ale anului in curs, nivelul vanzarilor aflandu-se in usoara crestere fata de perioada similara din 2010.
Prezentati caracteristicile ale pietei de profil.
Pe piata de profil au aparut cateva semne de relansare economica, ceea ce a influentat pozitiv activitatea noastra, intrucat, intr-o astfel de perioada, predomina interesul pentru calitate, iar firma noastra este extrem de preocupata de acest aspect. Astfel, in timpul recesiunii am avut anumite probleme in ceea ce priveste impactul mesajului pe care-l transmitem bransei, deoarece pretul scazut era cel mai important la semnarea unui contract. O alta modificare importanta a fost reprezentata de selectia firmelor producatoare de tamplarie termoizolanta. Preturile la profilele din PVC s-au majorat usor, pe fondul cresterii cotatiilor la materie prima si energie. Relatiile dintre furnizorii de materii prime si producatori au evoluat in sensul intaririi parteneriatelor existente si identificarii unor modalitati comune menite sa faca fata problemelor din perioada crizei economice. Consideram ca o stabilizare a domeniului va fi inregistrata chiar din al doilea semestru a.c. Spre deosebire de situatia interna, pietele externe se caracterizeaza prin capacitatea mai mare de autoreglare.
Detaliati oferta Salamander, disponibila pe plan autohton.
Profilele Salamander fac parte din seriile Design 2D si 3D, StreamLine, Design iD (pentru usi) si din sistemul de top BluEvolution. Oferta noastra mai cuprinde o gama diversa de accesorii, elemente metalice de armare si produse din gama sistemelor de umbrire (obloane sau rulouri), care contribuie la realizarea vanzarilor cu aproximativ 20%, precum si feronerie Siegenia - Aubi (20%). In prezent seria de profile 3D este cel mai de succes produs comercializat in mod uniform la nivel national, preponderent pentru aplicatii din segmentul rezidential mediu si de lux.
|