PROFINE ROMANIA: Vanzari la un nivel similar anului 2009 |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 25 Iun 2010 09:17 |
Compania Profine Romania, din Bucuresti - reprezentanta grupului Profine International, cu sediul central in Germania - este unul dintre cei mai importanti furnizori de profile de PVC din tara noastra. Firma promoveaza pe piata autohtona sistemele Trocal, Kommerling si KBE, avand o retea de distributie dezvoltata la nivel national. In continuare, directorul general al societatii se refera la subiecte de actualitate din acest sector de activitate (cum ar fi, de exemplu, conditiile aplicarii marcajului de conformitate), precum si la perspectivele de revigorare a pietei, pe termen scurt.
Ovidiu Dirmon, director general al Profine Romania: "Aplicarea marcajului CE a reprezentat o preocupare permanenta in ultima perioada, intrucat am dorit ca toti partenerii nostri sa se situeze intr-o pozitie de legalitate, respectand prevederile standardului european armonizat SR EN 14351-1. In vederea facilitarii demersurilor acestora, am optat pentru utilizarea sistemului de tip cascada, transferand rezultatele rapoartelor de testare catre companiile producatoare de tamplarie - partenere ale Profine. Acestea au fost realizate in cadrul laboratorului AT Rom 2000, care actioneaza sub notificarea EMI - Ungaria. Au fost testate mai mult de 25 de esantioane, corespunzatoare diverselor tipuri de ferestre. Consideram ca, in acest fel, am acordat un sprijin deosebit colaboratorilor nostri, care nu au mai fost nevoiti sa aloce sume importante pentru verificarea produselor proprii. Trebuie mentionat, insa, faptul ca pentru inscrierea declaratiei de conformitate, fiecare dintre firme a transmis catre laborator un esantion preluat din fabrica, pentru a dovedi astfel compatibilitatea claselor de incadrare cu acelea incluse in raportul ITT si pentru a certifica implementarea corecta a controlului productiei FPC. In legatura cu situatia generala de pe piata, daca la inceputul sezonului se intrevedea o oarecare revigorare, odata cu aparitia noilor masuri de austeritate se pare ca situatia s-a blocat din nou. In aceste conditii, obiectivul de marketing - stabilit la nivelul companiei noastre - este cel de realizare a unei cifre de afaceri similare celei obtinute in 2009. Pecizam ca, in primele cinci luni, tinta respectiva a fost atinsa, fapt ce ne determina sa fim optimisti, in continuare".
|