RBB ALUMINIUM: Nou centru logistic pentru sustinerea partenerilor locali |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 02 Aug 2011 08:29 |
Compania RBB Aluminium Profiltechnik, din Germania, este specializata in productia si comercializarea unei game extinse de profile din aluminiu. In cadrul sectiilor de fabricatie pot fi prelucrate bare cu lungimi de pana la 12 metri, diametre de maximum 400 mm si greutati cuprinse intre 20 grame/m si 45 kg/m. Societatea detine tehnologia necesara vopsirii in camp electrostatic, putand fi finisate prin anodizare profile cu o lungime de pana la 7,5 metri. Alte operatiuni posibile sunt constituite de: debitare, perforare, indoire, procesari complexe pe 4 axe, lipire etc. Activitatea companiei a fost afectata de recesiunea actuala, insa prin adoptarea unor masuri ferme de corectie, conducerea RBB a reusit sa depaseasca momentele nefavorabile. In continuare, directorul general al companiei, Uwe von den Hoff, se referă la cateva aspecte esentiale, caracteristice perioadei actuale.
Cum ati reusit sa gestionati activitatea companiei in timpul crizei economice?
Compania noastra este cunoscuta de multa vreme pe plan international pentru performanta managementului sau, care se ghideaza dupa principiile orientarii catre clienti si ale promovarii unor profile de aluminiu in concordanta cu solicitarile si exigentele acestora. Consideram ca acesta este secretul succesului, care se bazeaza pe cateva principii solide, cum ar fi: calitatea ofertei, continuitatea afacerii si nivelul ridicat de incredere instituit intre furnizor si beneficiar. De altfel, partenerii nostri din toate domeniile industriale pot confirma acest lucru, apreciind o relatie de afaceri bazata pe profesionalism.
Nominalizati principalele produse promovate pe piata din Romania.
In general, pe plan local RBB comercializeaza glafuri din aluminiu, lacrimare si accesorii specifice. Consideram ca pe aceasta nisa ocupam pozitia de lider, cu toate ca sectorul respectiv se afla intr-o etapa de stagnare. Un sistem deosebit este reprezentat de lacrimarele RAG², dotate cu capace glisante, care prezinta caracteristici constructive deosebite, cum ar fi, de exemplu, nivelul ridicat de etansare (confirmat de catre testele realizate la IFT Rosenheim). Daca in Germania, de exemplu, cererea pentru asemenea sortimente este ridicata, in Romania se constata, din pacate, o oarecare intarziere in adoptarea noilor solutii. Produsele respective nu au un grad de penetrare suficient, insa ne manifestam increderea ca acest lucru se va intampla in perioada imediat urmatoare, pe masura ce segmentul de tamplarie termoizolanta isi va relua trendul crescator.
Ce masuri ati adoptat pentru imbunatatirea activitatii pe piata autohtona?
Ne-am concentrat, in principal, pe dezvoltarea unui sistem modern de depozitare si a unui concept logistic imbunatatit. Astfel, la inceputul acestui an am lansat un proiect complex de investitii ce vizeaza constructia unei noi hale de stocare, cu o suprafata de 3.300 mp. Totodata, au fost modernizat sediul administrativ, a carui capacitate s-a marit considerabil, oferind spatiu pentru inca 16 locuri de munca. Mai trebuie mentionat faptul ca parcul auto a fost, la randul sau, completat, iar utilajele existente au fost echipate cu unele dintre cele mai moderne tehnologii.
Care sunt previziunile pentru acest an, din punct de vedere financiar?
Pentru 2011, ne asteptam la o crestere semnificativa a vanzarilor, in comparatie cu anul anterior. Putem atinge acest obiectiv prin implementarea unei strategii corecte, ce presupune practicarea unor preturi competitive si adoptarea politicilor de produs consecvente, oferind, de asemenea, tot sprijinul necesar partenerilor. De altfel, situatia nefavorabila a unor anumite piete de export (printre care si Romania) a determinat angajamentul conducerii societatii pentru a identifica solutii de sustinere a clientilor traditionali.
|