SCHONLINE: Focalizare pe imbunatatirea relatiilor de parteneriat |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 03 Sep 2010 08:38 |
Compania Altindag Metal & Polymer este o societate comerciala ce promoveaza pe piata locala marcile Schonline si Linex. Managementul firmei isi propune sa sustina, in continuare, profesionalismul, pornind de la ideea ca rezultatele bune obtinute in domeniu sunt influentate, in mod direct, de proprietatile tehnice ale seriilor utilizate, de tehnologiile aplicate si, nu in ultimul rand, de gradul de calificare a personalului. In cele ce urmeaza, directorul general al firmei prezinta cateva detalii despre perspectivele de dezvoltare, pe termen mediu.
Zeki Alcan, administrator al Altindag Metal & Polymer: "Ne propunem sa urmarim atent procesul de conturare a tendintelor pietei, astfel incat sa reusim orientarea intreprinderii spre oportunitati atractive, adaptate la resursele si capacitatile proprii. In acelasi timp, dorim sa asiguram conditii optime pentru dezvoltarea afacerii din Romania, care sa duca la obtinerea unui potential generator de cresteri si rentabilitate. Inca o data, trebuie subliniat faptul ca principala tinta este aceea de creare, mentinere si consolidare, pe termen lung, a relatiilor cu clientii si cu alti parteneri de afaceri, concomitent cu mentinerea, intr-o proportie ridicata, a fidelitatii respectivilor cumparatori. In spiritul unor incurajarii unor parteneriate durabile si reciproc avantajoase, dialogul permanent si deschis cu firmele colaboratoare reprezinta axa principala a conduitei in afaceri a companiei noastre. Misiunea Schonline Romania este de a oferi produse/servicii in constructii care sa raspunda prompt si complet exigentelor clientilor finali si companiilor specializate in fabricatia de tamplarie termoizolanta. Profesionalismul si entuziasmul caracteristic unei echipe tinere, diferentiaza forta noastra de vanzari, care are in prezent si isi va dezvolta permanent capacitatea de orientare spre beneficiar, concentrandu-se spre promovarea calitatii si promptitudinea tuturor serviciilor oferite. De altfel, acestea sunt si obiectivele formulate in noile strategii manageriale ce presupun orientarea preponderenta catre piata a oricarei companii care doreste sa reziste in noile conditii concurentiale generate de convulsiile economice prezente pe piata internationala. Aplicarea riguroasa a acestor concepte si adaptarea continua la semnalele venite dinspre beneficiari constituie reteta succesului pentru Schonline Romania".
|