Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
16 Aug 2010 12:43
|
Compania Altindag Metal & Polymer, cu sediul central in localitatea Stefanestii de Jos, judetul Ilfov, a realizat in 2008 ocifra de afaceri de aproximativ 4 milioane de euro. In anul urmator, societatea s-a aflat intr-un proces de reorganizare, iar pentru exercitiul financiar curent, managementul firmei mizeaza pe o imbunatatire a rezultatelor, fata de 2008. Principalele produse promovate pe piata din Romania sunt reprezentate de sistemele Schonline si Linex, destinate executiei de tamplarie termoizolanta. "Recent, compania noastra a lansat un nou profil din PVC, apartinand seriei economice (din clasa B, conform prevederilor standardului SR EN 12608). Denumit Linex, modelul se caracterizeaza printr-un design deosebit si raport optim calitate-pret. Credem ca aceasta este solutia potrivita pentru perioada pe care o traversam in prezent, in care beneficiarii se orienteaza in special catre solutii mai putin costisitoare, insa au solicitari la fel de exigente in ceea ce priveste caracteristicile de performanta ale ferestrelor. Consideram ca oferta noastra raspunde in mod pozitiv celor doua criterii de achizitie, astfel incat speram ca rezultatele generate prin acest efort investitional sa nu intarzie sa apara. De altfel, apartenenta la clasa B nu afecteaza in nicio masura proprietatile ansamblului de tamplarie termoizolanta, acesta reactionand in mod optim la conditiile de mediu din Romania. Din punct de vedere al strategiei de marketing, ne propunem - in principal - adoptarea unei politici agresive de promovare. Aceasta va presupune utilizarea intregului arsenal disponibil, vizand atat publicitatea ATL (prin intermediul televiziuni, radioului, panourilor instalate in zone strategice si al reclamelor amplasate pe mijloacele de transport in comun), cat si BTL (pliante si materiale promotionale dedicate uzului potentialilor clienti profesionisti). In aceeasi gama se mai plaseaza extinderea retelei de distributie, concomitent cu o consolidare puternica a fortei de vanzari. In ceea ce priveste strategiile de produs si de pret, asa cum se sublinia anterior, prin lansarea noii marci si promovarea acesteia in conditii de maxima competitivitate consideram ca vom reusi sa cucerim, in scurt timp, o pozitie favorabila in randul furnizorilor de profile din PVC", a declarat Zeki Alcan, administrator al firmei. Informatii suplimentare, la www.schonlinepvc.com
|