Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Miercuri, 27 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - SELENA GROUP: Crestere continua a vanzarilor
SELENA GROUP: Crestere continua a vanzarilor
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 30 Mai 2011 13:05
In primul trimestru din 2011, Selena Group a obtinut venituri din vanzari in cuantum de 170 milioane zloti – PLN (42,8 milioane de euro), in crestere cu 29% fata de perioada similara a anului trecut, in timp ce managerii holdingului au anuntat ca se asteapta la o majorare de 15% a cifrei de afaceri corespunzatoare intregului exercitiu financiar curent. "Cea mai importanta sporire a livrarilor in intervalul ianuarie-martie 2011 a avut loc pe piata locala, unde – dupa finalizarea procesului de dezvoltare prin diverse achizitii, Selena si-a diversificat gama de produse. In acest sens, vanzarile efective de materiale noi pe piata poloneza s-au majorat cu 50% in perioada de referinta, iar in zonele strategice din est – Federatia Rusa, Kazahstan si Ucraina – s-a constatat un salt de 30% in ceea ce priveste cifra de afaceri a grupului", se arata intr-un comunicat al companiei. Cu toate acestea, s-au inregistrat pierderi operationale de 10,6 milioane PLN si nete de 4,3 milioane PLN, datorita unor factori obiectivi, precum:
- cresterea substantiala a pretului la materiile prime folosite in productia de spuma poliuretanica si alte sisteme realizate la nivel de grup;
- restructurarea activitatii din Turcia, ce a presupus alocarea unor fonduri de 3 milioane PLN si restructurarea unei datorii de 5,5 milioane PLN, pentru ca subsidiara Polyfoam sa redevina profitabila;
- ratele nefavorabile de schimb dintre monedele locale din Kazahstan, Turcia, Ucraina si China in raport cu alte valute (cu un impact negativ de 5,5 milioane PLN);
- costul aferent lansarii activitatii fabricii din Nantong – China.  
"Primul trimestru al fiecarui an constituie o perioada dificila pentru intregul sector al constructiilor, din cauza factorului sezonier, insa – cu toate acestea – nu reprezinta un indicator al performantei specifice unui interval de 12 luni. Practic, rezultatele din lunile aprilie-septembrie sunt definitorii in acest sens, iar Selena isi mentine estimarile initiale, de sporire cu o cota de 15% a cifrei de afaceri, dupa majorarea de 37% a acesteia, consemnata in 2010. Ne focalizam atentia spre integrarea completa a activitatii firmelor pe care le-am preluat in ultimul timp, pentru a ne continua dezvoltarea organica, precum si sporirea eficientei economice", a declarat Krzysztof Domarecki, Chief Executive Officer al Selena FM SA, compania-mama din cadrul grupului. "In martie 2011, Selena a finalizat procesul de integrare completa a societatii Industrias Quimicas Lowenberg SL (Quilosa), din Spania, lider al pietei iberice in domeniul adezivilor si materialelor de sigilare, ce efectueaza si export in Europa Centrala, America de Sud si Africa de Nord. Totodata, prin intermediul Matizol SA – Polonia, a dobandit noi valente in ceea ce priveste productia de sisteme de acoperis si alte solutii tehnice destinate constructiei cladirilor. Cresterea capacitatii de fabricatie s-a efectuat prin deschiderea fabricii de spuma poliuretanica din Nantong (China), care va avea o contributie suplimentara de 30 milioane de euro pe an la cifra totala de afaceri. Expansiunea afacerilor din Europa si Asia continua si in 2011 atat prin lansarea de produse noi, cat si prin implementarea unui program adecvat de preluare a unor companii implicate in realizarea de materiale complementare ofertei Selena", se mai precizeaza in comunicat.    
***
In 2010, grupul de firme Selena – implicat in productia si distributia de materiale chimice pentru constructii – a avut o cifra de afaceri de 879 milioane PLN (respectiv 220,5 milioane de euro), in crestere fata de cele 641 milioane PLN (160,8 milioane de euro) din 2009. Activand in calitate de producator si/sau furnizor in 50 de tari pe patru continente, concernul efectueaza operatiuni de export in proportie de 67% din total. In clasamentul firmelor poloneze ce au inregistrat cea mai dinamica activitate anul trecut, Selena a ocupat pozitia a treia si a urcat 44 de locuri in topul general. Intr-un raport dat anterior publicitatii, conducerea societatii constientiza ca principalul motiv de ingrijorare la nivelul lui 2011 este constituit de fluctuatiile pietei de materii prime, care va fi caracterizata de o instabilitate puternica a cotatiilor. Astfel, se impune si in continuare aplicarea unor programe de optimizare si integrare menite sa imbunatateasca procesul de vanzare si sa asigure utilizarea integrala a retelei de distributie dezvoltate pe plan mondial. Totodata, se vor aloca fonduri suplimentare departamentului de cercetare-dezvoltare, pentru a furniza produse si solutii inovatoare, adecvate cerintelor actuale ale pietei. Informatii suplimentare, la www.selenafm.com
 
rehau
TSV
SISECAM
ABONARE REVISTE
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left