Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 08 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - SGG ROMANIA: Strategie de consolidare a afacerilor in timp de criza
SGG ROMANIA: Strategie de consolidare a afacerilor in timp de criza
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 30 Iun 2010 09:55
Compania Saint-Gobain Glass Romania este, in prezent, cel mai mare furnizor autohton de sticla float si unul dintre cei mai importanti operatori din Europa de Sud-Est. In Romania, compania detine un complex industrial format dintr-o linie de fabricatie a sticlei plane clare si o instalatie de acoperire magnetronica pentru realizarea sortimentelor speciale. De asemenea, in scurt timp, va fi data in folosinta o noua unitate, specializata in productia sticlei laminate. Pentru a furniza mai multe detalii despre strategia de dezvoltare a societatii, este prezentata, in continuare, opinia directorului de marketing SGG Romania.
 
* Cosmin Popescu, director de marketing al Saint-Gobain Glass Romania: "Procesul de maturizare a pietei de profil si eforturile noastre de comunicare din ultimii doi ani au dus la o orientare mai accentuata a beneficiarilor catre sortimente de sticla avand caracteristici superioare, ce fac parte din categorii precum SGGPlanitherm UN (de joasa emisivitate) si SGGPlanitherm 4S (cu functie dubla -  de izolare termica si control solar) - ambele destinate sectorului rezidential, respectiv SGGCool-Lite, pentru cel nerezidential. Acestea, impreuna, au ajuns sa reprezinte mai mult de jumatate din cifra de afaceri realizata pe piata Romaniei. Extinderea portofoliului propriu este un punct-cheie al strategiei comerciale in zona. Construim, in continuare, pozitia de lider regional a Saint-Gobain Glass, tinand cont de tendintele de schimbare a conditiilor climatice, de normele si reglementarile in vigoare, de necesitatea de a trai mai bine, intr-un mediu sanatos. Piata de tamplarie termoizolanta din Romania se afla, in mod structural, intr-un proces de crestere pe termen mediu si lung, chiar daca s-au manifestat si mai pot aparea scaderi temporare. Cererea de locuinte noi va continua sa existe, iar segmentul inlocuirilor are mare potential de dezvoltare. Unele cercetari de specialitate efectuate recent estimeaza, chiar, o triplare a volumului livrarilor, pentru urmatorii ani. De altfel, o perioada de criza ofera intotdeauna oportunitatea de a analiza atent toate activitatile din procesul de adaugare de valoare al companiei. Astfel, am studiat pietele pe care actionam si oportunitatile de crestere pe anumite segmente, reusind sa echilibram vanzarile si sa compensam scaderea cererii, prin majorarea ponderii produselor cu valoare adaugata mare. Un rol important il detine - pe langa constructiile noi - reabilitarea termica a imobilelor existente, in conditiile introducerii obligativitatii de certificare energetica a locuintelor in tranzactiile imobiliare. Suntem increzatori de faptul ca, in acest context dificil, procesatorii si producatorii de tamplarie termoizolanta vor sustine ideea de a oferi confort si economisire pe termen lung, prin achizitia de vitraje performante, ce aduc beneficii sporite utilizatorilor. Programul european care prevede alocarea a peste 110 miliarde euro pana in 2020 pentru implementarea obiectivului de eficientizare constituie unul din motoarele pietei de sticla float in 2010 si in anii ce vor urma, avand un impact pozitiv pentru piata constructiilor din Romania. Faptul ca 80% din costul total pentru reabilitare este asigurat de la bugetele centrale si locale reprezinta un factor pozitiv, ce va conduce la o crestere a vanzarilor si la o maturizare a pietei constructiilor din Romania. Proiectul este de natura sa incurajeze tendinta de migratie a clientilor finali catre produse cu performante ridicate din punct de vedere termic si prevazute cu dispozitive de protectie solara. In acest sens, compania noastra ofera cele mai avansate sortimente de sticla, cum ar fi - de exemplu - Planitherm 4S, care combina proprietatile de control solar cu cele de emisivitate scazuta (oferind, prin urmare, o excelenta izolare termica si protectie pe tot parcursul anului) si sortimentele din gama SGGCool Lite ST (ce ofera calitatea si performantele catre care tind pietele in curs de maturizare din SE Europei, dar mai ales cea din Romania). Mai trebuie mentionat ca ne propunem intensificarea comunicarii catre utilizatorul final din segmentul rezidential. Vrem sa facem cunoscut beneficiarilor, obisnuiti sa auda mai mult despre calitatea ramei, ca - in ceea ce priveste proprietatile de performanta ale ferestrelor - sticla are un impact major, cuprins intre 80% si 90%, din toate punctele de vedere: termic, fonic si estetic. Desigur, acesta este un proiect pe termen lung, pe care l-am demarat in 2009. Vom comunica atat in mod direct, prin campanii adresate consumatorului final, cat si indirect, prin lideri de opinie si programe integrate de marketing. Prin intermediul proiectului «sticla face diferenta», ne vom adresa, concomitent, pietelor din Romania, Serbia, Bulgaria si Republica Moldova".
 
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
TSV
rehau
SISECAM
ABONARE REVISTE
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left