SPECTUS: Strategie de dezvoltare bazata pe lansarea de noi produse |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 29 Nov 2010 16:48 |
Compania Spectus Romania activeaza pe piata autohtona incepand din anul 2002, ca reprezentanta a firmei omonime din Marea Britanie, specializandu-se preponderent in distributia si productia profilelor din PVC. De asemenea, livreaza accesorii destinate domeniului tamplariei termoizolante (paneluri, glafuri etc.) realizate de societatea britanica, acestea avand o cota de aproximativ 30% din vanzari. In cele ce urmeaza, directorul societatii ofera informatii suplimentare referitoare la evolutia activitatii pe segmentul livrarii de profile din PVC.
Horatiu Stoenescu, director al Spectus Romania: „Dintre tarile din zona in care Spectus are filiale (Polonia, Slovacia, Ungaria, Cehia), o evolutie optima pentru actuala perioada de recesiune a fost inregistrata in Slovacia, unde trendul pietei a fost ascendent, iar efectele crizei nu s-au resimtit atat de puternic. De asemenea, in Marea Britanie situatia este pozitiva, spre deosebire de Romania, unde ne-am confrunat cu un regres al pietei, determinat, in mare parte, de declinul segmentului constructiilor. Previziunile cele mai optimiste pentru 2011 indica o stabilizare, in cazul in care tendinta de scadere nu se va accentua. Activitatea subsidiarei Spectus reflecta in mare masura situatia din bransa, astfel ca, in 2010, am putea inregistra o scadere de aproximativ 10% a nivelului cifrei de afaceri fata de 2009 (cand veniturile noastre au atins nivelul de 6,3 milioane de lei). Pentru 2011, vizam o usoara crestere, deoarece intentionam sa lansam pe piata un nou sistem cu 7 camere (seria TK 77), care se va alatura profilelor pentacamerale TK 71 pe care le promovam in prezent. De asemenea, vom asimila si alte produse noi, fara sa mai recurgem la masuri de tipul restructurari de personal sau de restrangere a livrarilor (asa cum am facut in 2009 si in 2010). Astfel, dispunem in prezent de un singur depozit, prin intermediul caruia deservim cei aproximativ 30 de parteneri - reprezentanti de diversi producatori ce activeaza la nivel national”.
|