SUKI: Infolierea a generat rezultate cu 350% superioare anului precedent |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 27 Ian 2012 11:40 |
Compania Suki Group reprezinta unui dintre cei mai experimentati competitori ce activeaza pe piata locala de tamplarie termoizolanta. Societatea detine o unitate de productie amplasata in localitatea Moara Vlasiei, dotata cu echipamente automate de ultima generatie, destinate executiei de ferestre/usi, precum si infolierii de profile din PVC. In conditiile actuale de recesiune, firma si-a adaptat in mod corespunzator oferta, adresandu-se mai ales beneficiarilor care solicita produse de calitate superioara.
* Gelmar Savulescu, director general al Suki Group: "In exercitiul financiar precedent, compania noastra a reusit sa se mentina pe o pozitie stabila, realizand o cifra de afaceri de doua milioane de euro, similara celei aferente lui 2010. Desi, in prezent, solutia exportului este adoptata de tot mai multe societati din bransa, aceasta alternativa fiind, totodata, recomandata de o serie de specialisti consacrati, la nivelul Suki Group livrarile pe pietele externe sunt sporadice. Preferam sa ne concentram, in continuare, pe cererea venita de la beneficiarii autohtoni, promovand catre acestia gama de produse premium. In ceea ce priveste sectorul de infoliere a sistemelor din PVC, situatia este net imbunatatita in raport cu anul anterior, incasarile sporind cu aproximativ 350%. Acest avans ne-a determinat sa ne concentram si mai mult atentia pe dezvoltarea sectiei respective, la sfarsitul lui 2011 luand decizia majorarii capacitatii de prelucrare, prin achizitia unei linii tehnologice suplimentare. In ceea ce priveste relatiile de afaceri cu furnizorii, am pastrat parteneriatele traditionale, desi preturile de livrare s-au majorat in prima parte a lui 2011. De asemenea, am constatat ca a crescut semnificativ preocuparea acestora pentru incasarea creantelor. Dintre dificultatile pe care le-am intampinat in ultimul timp, se disting: restrangerea numarului de comenzi, inasprirea conditiilor de contractare a lucrarilor si cresterea exigentelor beneficiarilor. De aceea, am optat pentru o strategie de promovare a produselor cu performante superioare, care nu sunt neaparat competitive din punct de vedere al preturilor, dar garanteaza o calitate si functionalitate ireprosabile. Pe termen scurt, estimam ca activitatea specifica se va derula in conditii chiar mai dure decat pana in prezent, ceea ce se va concretiza prin diminuarea numarului de clienti, in special pe segmentul produselor din categoria tamplariei. Cu toate acestea, speram sa compensam scaderile inerente printr-o crestere accentuata a incasarilor generate de activitatea de infoliere".
|