TEMAD CO: Investitii pentru dezvoltare in valoare de 40 milioane lei |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 22 Iul 2010 09:00 |
Compania Temad Co - Brasov si-a inceput activitatea in domeniul distributiei de produse destinate sectorului constructilor in anul 1994. In prezent, sunt comercializate peste 4.700 de sortimente auxiliare pentru constructii si tamplarie, aproximativ 25% din totalul veniturilor reprezentand cota livrarilor de adezivi, etanseizanti siliconici/acrilici si spume poliuretanice pentru usi/ferestre termoizolante, marca Bison. De asemenea, firma detine una dintre cele mai mari retele de distributie, dezvoltata la nivel national, avand 13 filiale si colaborand cu distribuitori autohtoni, respectiv cu dealeri din Republica Moldova. In continuare, directorul general al Temad Co detaliaza activitatea firmei, oferind informatii si despre segmentul specific de piata.
Florin Madar, director general al Temad Co: „Piata constructiilor a fost afectata foarte puternic de recesiunea economica incepand cu 2009, atat la nivel national, cat si european, aspect care a influentat semnificativ si activitatea noastra. Prima masura pe care am adoptat-o a constat in analizarea atenta a cheltuielilor din toate departamentele, de unde am remarcat necesitatea optimizarii unor procese interne. De altfel, in intervalul 2007 - 2008 am implementat un sistem informatic integrat cu o componenta automata de preluare a comenzilor, ceea ce ne-a determinat ca, la sfarsitul lui 2009, sa demaram implementarea sistemului in depozitul central de la Brasov si la nivelul celor locale. Consideram ca, astfel, vom reusi sa optimizam stocurile si sa crestem viteza de livrare a produselor comandate de clienti. De asemenea, ne-am extins gama sortimentala cu noi marci bine cunoscute dintre care se remarca unul dintre cele mai bine vandute spray-uri multifunctionale din lume - WD 40 (de la firma WD 40 - Anglia). Totodata, am alocat fonduri pentru pregatirea profesionala a agentilor de vanzari si in dezvoltarea gamei de servicii de marketing comercial, care, in prezent, presupune asigurarea de suport tehnic, vizibilitate, training-uri pentru produse etc. Fondurile alocate pentru aceste obiective insumeaza aproximativ 40 de milioane de lei, iar strategia de expansiune pe termen scurt include, in continuare, aspecte, precum: extinderea activitatii prin identificarea de noi canale de distributie, noi linii de produse ce pot fi incluse in oferta sau dezvoltarea regionala. In ceea ce priveste rezultatele financiare, cifra de afaceri din 2009 s-a mentinut la nivelul din 2008, atingand 22,1 milioane de euro, chiar daca piata de constructii, potrivit declaratiilor Asociatiei Producatorilor de Materiale de Constructii din Romania, a scazut cu aproape 27%. Pentru 2010, estimam o majorare de 15% a volumului vanzarilor”. |