Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 16 Mai 2024
Hilti
Home
TEMAD CO: Sunt vizate venituri de aproximativ 27 de milioane de euro
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 02 Mar 2012 14:45
Florin Madar (49 de ani)
Functia/Firma: director general, Temad CO;
Experienta profesionala: 15 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
 
In oferta companiei Temad CO – Brasov produsele destinate domeniului tamplariei termoizolante au o pondere de 10% din vanzarile totale si sunt reprezentate de etanseizanti de tip acrilic, siliconic, poliuretanic, MS polimer, benzi butilice si folii izolatoare cu reactie la umiditate. Portofoliul de sortimente include peste 4.700 de articole, structurate pe mai multe categorii. In prezent, sectorul de retail (depozite de materiale de constructii) asigura cel mai mare volum de vanzari, iar cele mai multe comenzi se inregistreaza pentru plasa din fibra de sticla si coltare.
 
-Cum se desfasoara activitatile de distributie a produselor proprii?
-Livrarile noastre se efectueaza atat la nivel national (prin intermediul unei retele proprii care include 14 filiale prevazute cu depozite si prin colaborarea cu trei parteneri), cat si international, in Republica Moldova si - incepand cu 2012 - si in Bulgaria. De asemenea, pe plan intern, distributia se realizeaza si prin intermediul marilor magazine DIY, hypermarketuri, supermarketuri etc. In ceea ce priveste extinderea acestor activitati, anul trecut am aplicat masuri precum identificarea altor canale de distributie si cresterea numarului de potentiali beneficiari, precum si dezvoltarea portofoliului de parteneri, rezultatele fiind extinderea portofoliului de colaboratori si majorarea numarului acestora pe segmentul auto. Suntem intr-o perioada foarte dificila in care foarte multe societati de profil ies de pe piata sau intra in reorganizare. De asemenea, atragerea de parteneriate noi este dificila, deoarece bransa este in regres, iar numarul mic de contracte noi are un potential redus si variabil din punct de vedere financiar.
 
-Cum au evoluat veniturile companiei in ultimul timp?
-Cifra de afaceri a companiei s-a inscris pe un trend ascendent incepand din 2010, ceea ce ne-a permis ca in 2011 sa obtinem venituri in valoare de aproximativ 25 milioane de euro. Pentru 2012, vizam atingerea unor vanzari cuprinse intre 26 milioane de euro si 27 milioane de euro si estimam ca acest obiectiv este tangibil intrucat, estimam o sporire a numarului de parteneri, iar portofoliul de modele Temad urmeaza sa includa inca 5-6 grupe noi.
 
-Ce strategie manageriala a aplicat compania dumneavoastra in ultima perioada?
-Dintre obiectivele pe care le-am avut in vedere in 2011, am putea indica o mai buna organizare a activitatii si aplicarea unor masuri de consultanta obtinute de la companii specializate. De asemenea, am investit in dezvoltarea sistemului automat de preluare a comenzilor si a celui informatic integrat, in expansiunea departamentului de vanzari, modernizarea logisticii si pregatirea profesionala a angajatilor. Totodata, am derulat un program de achizitii, modernizare si renovare a sediilor si spatiilor de depozitare, valoarea totala a investitiilor atingand nivelul de aproximativ 1,5 milioane de euro.

-Prin ce se caracterizeaza piata de profil?
-Segmentul de piata pe care activam a prezentat o scadere in 2011, iar pentru 2012 previziunile noastre indica o stabilizare a acestuia. Relatiile dintre furnizorii de materii prime si producatori s-au modificat in ultima perioada, in sensul ca producatorii/distribuitorii doresc cresteri, chiar daca domeniul nostru de activitate este intr-o situatie dificila. Singurele tendinte de dezvoltare reale se inregistreaza in sectorul termosistemelor. In contextul economic al anului 2012, ne-am propus pastrarea actualelor parteneriate, precum si consolidarea si imbunatatirea relatiilor cu toti colaboratorii.
 
 
SISECAM
TSV
rehau
ABONARE REVISTE
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left