Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 09 Mai 2024
Hilti
Home
VBH: Trend descendent pentru piata autohtona de feronerie
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 30 Mai 2011 10:31
Compania VBH (din Targu Mures) face parte din grupul VBH Holding - Germania, unul dintre cei mai importanti distribuitori europeni de feronerie si accesorii pentru tamplarie termoizolanta, prezent in 46 de tari de pe 4 continente. Infiintata in anul 1997, subsidiara autohtona si-a dezvoltat o retea de filiale in Bucuresti, Piatra Neamt, Brasov, Baia Mare si Timisoara. Sistemul de distributie este asigurat prin servicii de curierat, prin mijloace proprii de la depozitele firmei si prin intermediul distribuitorilor din Cluj-Napoca, Vatra Dornei, Iasi, Craiova si Miercurea Ciuc. Mai multe detalii referitoare la evolutia domeniului in general si a activitatii specifice sunt oferite, in cele ce urmeaza, de directorul general al VBH, Daniel Gavris.
 
Prezentati oferta proprie de sisteme specifice.
Oferta companiei noastre include o gama completa de sisteme de feronerie si accesorii destinate realizarii de ferestre, usi si pereti cortina. Ordinea descrescatoare din punct de vedere al comercializarii acestora este urmatoarea: sortimente pentru ferestre, cele pentru usi si paneluri din aluminiu compozit, realizate de firma Alubond (SUA). Cea mai dinamica evolutie a livrarilor a inregistrat-o gama proprie greenteQ, cu o crestere anuala de 400% din totalul distributiei. De asemenea, punem la dispozitia partenerilor nostri metode de implementare a marcajului CE si suportam in totalitate costurile aferente.
 
Care au fost obiectivele strategiei proprii pentru dezvoltare?
In 2010 am reusit sa relocam sediile tuturor celor cinci filiale in zone mai bune din punct de vedere logistic, ceea ce a determinat o majorare a stocurilor si sporirea gradului de complexitate a serviciilor acordate partenerilor nostri. De asemenea, am decis sa extindem gama de produse furnizate prin comercializarea panelurilor din materiale compozite (utilizate la placarea fatadelor). In 2011 am achizitionat un nou program software, din categoria ERP. Totodata, avem in vedere sa pastram in continuare echipa de lucru in forma actuala, intrucat aceasta ne-a ajutat si pana acum sa obtinem rezultate bune in anii de recesiune. In acelasi timp, pentru 2011 ne-am propus sa obtinem o cifra de afaceri de 36 milioane de lei, in conditiile in care, in 2010, am inregistrat vanzari de 33,7 milioane de lei, iar in 2009 de 31,2 milioane de lei.
 
Cum a evoluat segmentul de piata specific in intervalul 2010 – 2011, la nivel national si international?
Principala dificultate pe plan autohton a constat in cresterea costurilor la combustibili si materii prime, precum si inrautatirea situatiei financiare a clientilor finali. Aceste aspecte au influentat direct si in mod negativ decizia de cumparare a beneficiarilor, cererea de produse fiind diminuata drastic. Pe de alta parte am fost nevoiti sa sporim preturile sortimentelor comercializate, fenomen care consideram ca se va perpetuua si in intervalul urmator. Segmentul de piata al tamplariei termoizolante si al accesoriilor a suferit in 2010 o scadere de aproximativ 20% fata de 2009. La nivel international, insa, a fost consemnata o crestere de aproximativ 4%, aceasta majorare fiind determinata de salturile considerabile inregistrate in Germania si Federatia Rusa. In 2011, consideram ca evolutia va fi similara atat la nivel global, cat si in Romania, unde in primul trimestru a.c. a fost consemnata o scadere de 30% fata de perioada similara din 2010. De asemenea, trebuie sa mentionam faptul ca deciziile politico-economice ne afecteaza in mod direct, intrucat au ca impact modificarea puterii de cumparare a beneficiarilor finali. La toate aceste dificultati se adauga si faptul ca multe societati de profil aleg sa-si comercializeze produsele renuntand la profit zero sau chiar sa lucreze in pierdere, afectand grav, in acest fel, atat afacerea proprie, cat si pe cea a celorlalti furnizori.
 
rehau
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left