WEISS PROFIL: Crestere de 30% a vanzarilor, planificata pentru acest an |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 20 Feb 2012 11:46 |
Compania Weiss Profil vizeaza pentru anul in curs obtinerea unei majorari de 30% a cifrei de afaceri, pornind de la nivelul de 13 milioane de lei din 2011. De asemenea, intentioneaza sa inaugureze un punct de lucru (depozit) la Cluj-Napoca, pentru a avea in total 4 spatii de stocare, inclusiv la sediul central din Bragadiru - Ilfov, respectiv la Constanta si Timisoara. Strategia pentru dezvoltare din 2011 a presupus extinderea gamei sortimentale, cresterea numarului de parteneri si majorarea efectivului de angajati.
Mehmet Hyusein, director executiv al Weiss Profil: „Oferta promotionala proprie include in acest moment profile din PVC (cu o pondere de 65% din vanzarile totale) si aluminiu (7%), repere pentru pereti cortina/sisteme de fatade (3%), elemente de placare din materiale compozite (3%), armaturi (7%), feronerie (10%) si accesorii (5%). Profilele PVC sunt realizate la fabrica firmei omonime din Bulgaria, unde se pot efectua, totodata, certificari cu marcajul CE, partenerii nostri avand posibilitatea de a-l obtine prin intermediul Weiss Profil. Distributia la nivel autohton se realizeaza in acest moment prin intermediul depozitului central din Bragadiru, al punctelor din lucru din Timisoara si Constanta si al unei retele formate din 35 de parteneri autorizati. In ceea ce priveste evolutia pietei de profil din 2011, aceasta a fost caracterizata de un dezechilibru al raportului pret-calitate, in sensul in care beneficiarii solicita produse performante la costuri cat mai reduse, iar pentru 2012 estimam ca vor aparea noi presiuni de diminuare a pretului. De asemenea, relatiile specifice de afaceri dintre furnizori si producatori sunt caracterizate in acest moment de prudenta in desfasurarea contractelor comerciale, datorita perioadei de recesiune pe care o traversam. In ceea ce ne priveste, pentru contracararea efectelor negative ale acesteia, am aplicat o serie de masuri speciale, precum: sporirea volumului de vanzari prin noi parteneriate, diversificarea gamei de produse, mentinerea unui raport optim calitate-pret, indeplinirea permanenta a cererilor beneficiarilor, asigurarea unui nivel maxim de informare a clientilor si mentinerea permanenta a stocurilor suficiente, mai ales in sezonul de varf”.
|