WEISS PROFIL: Firmele din Bulgaria isi majoreaza cota pe piata autohtona |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 01 Nov 2010 18:43 |
Holdingul Weiss Profil - Bulgaria, infiintat in anul 2002 si avand filiale in 11 tari, a inaugurat reprezentanta autohtona in 2006. Anul acesta, s-a luat decizia ca livrarile in Romania sa se efectueze exclusiv prin intermediul celor trei puncte de lucru zonale, ceea ce a determinat o evolutie optima a activitatii. In cele ce urmeaza, drectorul executiv al firmei ofera informatii suplimentare referitoare la domeniul specific de piata.
Mehmet Husein, director executiv al Weiss Profil: „Am recurs la masura internalizarii livrarilor, intrucat incasarile sunt mult mai sigure in acest fel, iar costurile operationale se reduc semnificativ. Tot din acest motiv am deschis un nou punct de lucru in Constanta. In acelasi timp, am decis sa pastram relatiile de parteneriat cu cei aproximativ 20 de dealeri care ne promoveaza produsele la nivel national, respectiv toata gama de elemente necesare pentru fabricarea de tamplarie termoizolanta. Oferta noastra include, astfel, profile din PVC (acestea detin ponderea, cu 85% din total), precum si repere din aluminiu, accesorii si armaturi. Din punct de vedere financiar, estimam ca evolutia optima din ultimul interval ne va permite sa realizam o cifra de afaceri de aproximativ 10 milioane de lei in 2010 si de 13 milioane de lei in 2011. In ceea ce priveste segmentul specific de activitate, am remarcat ca anul acesta firmele de profil din Bulgaria si-au majorat semnificativ cota de piata pe plan autohton, in timp ce societatile din Turcia au pierdut foarte mult din cauza cheltuielilor de transport, a sistemului de taxe si a preturilor practicate. In 2011, lucrurile vor evolua tot in acest sens, iar pentru firma noastra cele mai bune piete se afla in Ucraina si Serbia”.
|