WEISS PROFIL: Proiect complex de extindere a activitatii |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 28 Iun 2011 09:20 |
Mehmet Hyusein (32 de ani)
Functia/Firma: director executiv, Weiss Profil;
Experienta profesionala: 11 ani in domeniul profilelor din PVC.
Compania Weiss Profil si-a stabilit ca principale obiective ale strategiei pentru dezvoltare din intervalul 2011 - 2012 extinderea gamei sortimentale, cresterea numarului de parteneri si majorarea numarului de angajati, ca urmare a deschiderii unor spatii logistice. In acest sens, vor fi infiintate noi centre de stocare si vanzare a profilelor si accesoriilor promovate de Weiss Profil, proiectele urmand sa fie implementate cu precadere in 2012. In prezent, activitatile de distributie se realizeaza prin intermediul depozitului central din comuna Bragadiru, al punctelor din lucru din Timisoara si Constanta si al unei retele de 25 de parteneri autorizati.
Cum se structureaza oferta companiei?
Sistemele pe care le promovam sunt realizate la fabrica din Sofia, unde se afla si sediul central (administrativ) al filialei autohtone si unde, in acest moment, se lucreaza la capacitate maxima, in trei schimburi. De asemenea, in unitatea de productie se afla si cu un laborator propriu de testare pentru acordarea marcajului CE, certificat de catre IFT Rosenheim, aceasta fiind singura unitate de acest fel din Bulgaria. Toti partenerii Weiss Profil au posibilitatea sa obtina dreptul de aplicare a simbolului CE prin intermediul nostru. Totodata, acordam clientilor servicii de consultanta pentru intocmirea caietelor de sarcini si pentru realizarea de calculatii specifice lucrarilor de tamplarie. Gama de produse proprie include: profile PVC (reprezinta o cota de 65% din vanzari) si aluminiu (7%), repere pentru pereti cortina si sisteme de fatade (3%), sisteme de placare cu bond (3%), armaturi (7%), feronerie (10%) si accesorii (5%).
Prezentati evolutia financiara recenta a Weiss Profil.
Cresterea veniturilor firmei in intervalul 2009-2010, precum si in primele 5 luni din 2011 (fata de aceeasi perioada a anului trecut) s-a situat in jurul pragului de 80%. Pentru 2011, preconzam obtinerea unei cifre de afaceri de 13 milioane de lei, fata de cele 10 milioane de lei consemnate in 2010.
Ce masuri ati adoptat pentru a face fata conjuncturii nefavorabile specifice?
Pentru evitarea efectelor negative ale recesiunii, am recurs la masuri ce vizeaza sporirea volumului de vanzari prin atragerea de noi clienti si diversificarea gamei de produse. Mentionam ca avem clienti care colaboreaza direct cu fabrica din Bulgaria. De asemenea, am urmarit sa pastram un raport optim calitate-pret si sa indeplinim permanent cererile beneficiarilor, indiferent de cat de pretentioase ar fi fost exigentele respective, prin mentinerea unui numar sporit de angajati in domeniul comercializarii. Totodata, urmand trendul pietei, am fost nevoiti - la fel ca toate firmele producatoare de profile PVC - sa majoram in luna aprilie a.c. preturile la sortimentele livrate. Aceasta s-a datorat cresterii la nivel mondial a cotatiei petrolului si, implicit, a costurilor materiilor prime, respectiv granulele din PVC.
Caracterizati relatiile specifice de afaceri dintre furnizorii de sisteme si producatori.
Relatiile specifice de afaceri dintre furnizorii de sisteme/materii prime si producatori sunt marcate de o oarecare austeritate si de prudenta in defasurarea contactelor comerciale, cauzate de criza economica pe care o traversam. In ceea ce ne priveste, asiguram un nivel maxim de informare a clientilor nostri, prin efectuarea in mod constant a unor vizite la sediile/punctele de productie ale acestora, prin preocuparea permanenta asupra problemelor/dificultatilor ce pot aparea, precum si pentru a-i tine la curent cu noile tendinte si tehnologii ale pietei si cu evolutia preturilor.
|