Furnizori de sisteme
Publicat de Camelia Pantel
27 Feb 2012 10:58
|
Strategia manageriala pe care compania Worm intentioneaza sa o aplice anul acesta consta in inaugurarea unui nou magazin in Bucuresti (in primavara lui 2012), firma dispunand de inca doua puncte de lucru, la Targoviste si Ploiesti. De asemenea, se doreste finalizarea proiectului de investitii demarat anul trecut, care consta in realizarea unei hale de stocare prevazuta cu birouri, avand o suprafata de 1.350 mp. „Pentru atingerea acestor obiective intentionam sa alocam fonduri suplimentare in valoare de 0,25 milioane de euro. Speram ca vom dispune de conditii de piata optime, in conditiile in care in 2011 situatia economiei ne-a fortat sa fim precauti, pentru a evita decapitalizarea. Vanzarile sunt generate preponderent de distributia de profile din PVC, marca Viva Plast - Bulgaria (cu o cota de 80% din total), diferenta fiind constituita de feronerie Vorne si accesorii. Livrarile s-au efectuat la nivel national si au fost echilibrate pe intreg teritoriul tarii, iar beneficiarii s-au orientat cu precadere catre produse din gama «low-cost». In 2011, evolutia activitatii a fost optima, ceea ce ne-a permis sa obtinem o majorare de 10% a veniturilor, comparativ cu nivelul de 10,7 milioane de lei consemnat in 2010. Pentru 2012 estimam o majorare de 30% a cifrei de afaceri. In ceea ce priveste evolutia bransei specifice pe termen scurt, nu putem elabora o prognoza clara, intrucat piata constructiilor este caracterizata de un grad ridicat de instabilitate. Totusi, este foarte posibil ca situatia bransei noastre sa fie aceeasi ca anul trecut. Singura certitudine este reprezentata de faptul ca producatorii de ferestre vor solicita in continuare cu precadere sortimente ieftine. Avem capacitatea sa le raspundem pozitiv acestora, prin faptul ca in oferta noastra este inclusa si o gama de profile din categoria respectiva”, a declarat Marin Voicu, administratorul societatii. Informatii suplimentare, la www.wormaluminiupvc.ro
|