Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 23 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - ADF Prod (Covid-19): Solicitam subventii de la stat ca sa putem pastra personalul
ADF Prod (Covid-19): Solicitam subventii de la stat ca sa putem pastra personalul
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 25 Mar 2020 13:14
Florin Luca, director executiv al ADF Prod: „Situatia actuala are deja un impact destul de important asupra planurilor pe care ni le-am facut pentru acest an. Principala piata de export a tamplariei produse de compania noastra este Italia, iar aceasta este deja in colaps. Restrictionarea transporturilor de marfa si inchiderea granitelor in unele state afecteaza toate livrarile externe. In perioada curenta trebuie sa intelegem ca ne expunem unui pericol fara sa constientizam asta. Drept urmare, in cadrul firmei am elaborat si aplicam un cod de conduita interna obligatoriu, bazat pe recomandarile si masurile impuse de Directia de Sanatate Publica (DSP). Noul coronavirus este o urgenta majora si genereaza, de asemenea, un soc economic important. A produs si va produce pierderi uriase in mai toate sectoarele de activitate. Ca si alte societati din domeniu, daca starea se agraveaza si mai tare, avem in vedere posibilitatea reducerii volumului de activitate si chiar inchiderea ei (somaj tehnic). Efectele negative sunt greu de anticipat la acest moment, insa cu siguranta asistam la o noua criza economica si exista posibilitatea ca o buna parte din companiile mici sa aiba probleme financiare si sa nu poata supravietui. Pentru limitarea consecintelor si sustinerea mediului de afaceri in aceasta perioada, avem cateva propuneri – si anume: acordarea de subventii pentru angajatorii care isi pastreaza personalul, care sa alimenteze fondul de salarii pentru a acorda integral asa numitul somaj tehnic (75%) sau macar sa acopere minimum 50% din efortul financiar aferent, diferenta pana la 75 - 100% urmand sa fie suportata de angajator; amanarea achitarii ratelor la creditele in derulare pentru angajatorii care isi pastreaza personalul, pe o perioada de minimum 3 luni; amanarea taxelor si a obligatiilor fiscale pe o perioada de  aproximativ 24 de luni, pentru a oferi timpul necesar companiilor de a-si reveni financiar dupa aceasta situatie (este vorba mai ales despre impozitul pe profit aferent atat lui 2019, cat si anului in curs); acordarea de finantari cu dobanzi zero sau 1-2%. In plan socio-uman si pentru a impiedica raspandirea virusului propunem sa se inchida total sectoarele economice care nu sunt de stricta necesitate pe o perioada de cel putin o luna (acest proces este necesar sa fie legiferat). Nu este suficient ca o anumita firma, din simt civic, sa inchida, iar celelalte sa isi continue activitatea. Intr-o astfel de situatie, eforturile ar fi zadarnicite, deoarece potentialii clienti se vor indrepta catre companiile active, iar epidemia nu va fi stopata. De asemenea, in scenariul in care toate societatile respective isi vor inceta activitatea pentru o perioada determinata, angajatilor ar trebui sa li se limiteze posibilitatile de deplasare la cateva destinatii precis stabilite (farmacii, magazine de alimentatie publica etc.). In aceste momente este foarte bine sa ne pastram calmul si sa nu ne panicam. Tinem legatura cu partenerii, pentru a-i incuraja sa faca si ei acelasi lucru. Recomandam tututor sa respecte masurile impuse de autoritati si vom face toate eforturile posibile sa ne protejam angajatii si sa trecem cu bine pentru aceasta provocare”.
 
ABONARE REVISTE
rehau
TSV
SISECAM
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left