Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 26 Iunie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - SWISSPACER este orientat spre progres si inovatie, fiind parte din Saint-Gobain
SWISSPACER este orientat spre progres si inovatie, fiind parte din Saint-Gobain
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 26 Iun 2025 06:15
Corinna Düring, Marketing Team Lead Swisspacer, s-a referit la strategia de branding subliniind ca "Swisspacer este o unitate de afaceri a grupului Saint-Gobain, care are sediul in Elvetia si care produce si deserveste clienti din intreaga lume, cu o singura misiune - aceea de a oferi clientilor cele mai bune baghete-distantier si solutii de tip warm edge, pentru prezent si viitor. Sloganul Swisspacer, «the edge of tomorrow», este o declaratie clara a misiunii noastre: ne straduim intotdeauna sa oferim cele mai bune solutii pentru piata, clientii nostri si mediul inconjurator. Inovatia si mentalitatea orientata spre progres ne ajuta sa atingem noi culmi. Nu ne temem de schimbare. Imbratisam schimbarea si vrem sa ramanem pionieri in a gandi mereu inainte si a depasi limitele. Sustenabilitatea este in centrul tuturor activitatilor noastre. Prin urmare, nu este doar un cuvant la moda, ci face parte din ADN-ul nostru. Prin acest angajament, dorim sa ii incurajam pe clientii nostri sa se alature misiunii noastre si sa devenim astfel mai puternici impreuna. Traducerea vizuala a sloganului si misiunii noastre este realizata prin abordarea noastra unica de gradare a culorilor: barele noastre distantatoare actioneaza ca margini inteligente pentru solutii de racire si incalzire. Pornind de la culoarea portocaliu din gradarea noastra cromatica, abordam caracteristicile si capacitatile marginilor calde, evidentiind si atributele care le apartin: caldura, confort, energie si soare. Trecerea treptata la culoarea «verde» arata angajamentul nostru si ADN-ul solutiilor durabile, asociate cu atributele naturii, responsabilitatii sociale si mediului. Finalul cu culoarea «albastru» arata modul in care barele noastre distantatoare se pot adapta climatului rece, cu atributele «confort" si «echilibru». Punctul culminant este reprezentat de utilizarea a doua linii simple incorporate in logo, in stanga si in dreapta, reprezentand nucleul produsului - si anume baghetele - distantier. Simple si totusi clare, ele evidentiaza pozitia si valoarea adaugata acestor sisteme amplasate in interstitiul dintre foile de sticla, care fac diferenta intre cald si rece, intre interior si exterior. Logo-ul si alegerea culorilor evidentiaza simultan natura multifatetata a companiei si apartenenta sa la grupul Saint-Gobain. Prin combinarea unei declaratii de misiune si a unei pozitionari clare, precum si prin transpunerea vizuala a acestora in logo si in gradatia caracteristica a culorilor, am reusit sa ne diferentiem puternic pe piata. Numele solutiilor noastre incep intotdeauna cu marca corporativa: Swisspacer. Aceasta incorporeaza mostenirea firmei, care a fost fondata in Elvetia, unde se afla si sediul nostru central. Combinatia dintre ceea ce facem (baghete-distantier) si tara unde le producem demonstreaza angajamentul nostru si orientarea catre parteneri. Toate produsele, cum ar fi Swisspacer Georgian Bars, Swisspacer Advance, Swisspacer Ultimate, Swisspacer Ultimate Pro si Swisspacer Air, reprezinta in mod clar atat amprenta geografica, cat si produsul. Portofoliul nostru de servicii constituie, de asemenea, o oferta esentiala pentru clienti si asigura o mare valoare adaugata. Practic, avem intotdeauna grija de parteneri si ii sprijinim in demersul de obtinere a celor mai bune beneficii operationale. Prin urmare, marcile noastre de servicii urmeaza logica promovarii brandului in ansamblul sau. Dintre acestea se remarca actualmente instrumentul de calcul Caluwin si oferta de reciclare Re:space. Pentru noi, schimbarea este o conditie naturala si ne straduim sa fim intotdeauna pionieri in dezvoltare, nu numai in ceea ce priveste produsele si procesele, ci si in domeniul marketingului. Prin urmare, ajustarea constanta si imbogatirea strategiei noastre de marketing sunt naturale. Un exemplu concret este reprezentat de dezvoltarea in continuare a punctelor noastre de contact digitale, cum ar fi retelele sociale, instrumentul de calcul Caluwin pe care il oferim in prezent, precum si solutia de mailing si sondaje. Principalele caracteristici sunt legate de spiritul de pionierat si cel antreprenorial (ne straduim intotdeauna sa gasim cele mai bune solutii pentru piata, clienti si mediul inconjurator, iar inovatia si mentalitatea de orientare spre progres ne ajuta sa atingem noi culmi de performanta, astfel incat nu ne temem de schimbare, adoptam schimbarea si ne propunem sa devenim lideri in gandirea orientata spre viitor), mostenirea elvetiana (originea este gravata in tot ceea ce facem - cele mai inalte cerinte de calitate fara compromisuri, promisiunea de a fi un partener de incredere si orientat catre client, precum si munca asidua pentru a obtine tot ce este mai bun ne motiveaza sa continuam valorile pe care le-am mostenit) si sustenabilitatea (care pentru noi nu reprezinta doar un cuvant la moda, tot ceea ce facem sustinand misiunea noastra de a deveni mai sustenabili atat noi, ca entitate de afaceri, cat si clientii nostri)". 
 
Aluplast
RT 2025
TSV
REYNAERS
rehau
Editia
MAI 2025!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
 
simonswerk left
hospice doneaza

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu