 Intr-o expunere legata de branding, Franca Bajeli, International Sales Manager Taka-WPR, a aratt ca "sustenabilitatea a fost intotdeauna o piatra de temelie a strategiei de afaceri a Taka-WPR. In conformitate cu acest angajament, Taka a dezvoltat o linie de produse pe baza biologica, care contine minimum 20% de astfel de materii prime. Initiativa trece cu mult dincolo de simpla substituire a ingredientelor. Ea reprezinta o abordare cuprinzatoare, menita sa ofere tuturor utilizatorilor existenti de adezivi poliuretanici reactivi topiti la cald, o alternativa durabila care mentine acelasi nivel ridicat de performanta de lipire. Obiectivul pe termen lung este extinderea acestei tehnologii inovatoare la toate liniile de adezivi fabricate de Taka, atat pentru aplicatii interioare, cat si exterioare, sprijinind astfel o strategie de crestere holistica si durabila pentru viitor. In ceea ce priveste unitatile de productie, Taka si WPR calculeaza impactul lor, monitorizand si raportand emisiile de gaze cu efect de sera. Pentru energia electrica, am instalat panouri solare, acoperind astfel o treime din necesarul total de energie electrica pentru toate cele trei fabrici. Sustenabilitatea mediului si responsabilitatea sociala au fost integrate in procesele si fabricarea produselor. De fapt, noua generatie de masini de ambalat de la WPR, pe langa caracteristicile tehnice care ridica standardele de calitate, garanteaza, datorita unui sistem avansat de supraveghere a proceselor, o reducere a consumului de energie si resurse si cel mai inalt nivel de siguranta pentru operatori. Digitalizarea are un rol important in special in domeniul masinilor, datorita securitatii cibernetice si caracteristicilor tehnice care pot creste productivitatea si reduce timpul de configurare.
In ceea ce priveste semnificatia brandului, WPR este un acronim al Wrapping Profiles Research (Cercetare in domeniul profilelor de ambalare), in timp ce Taka se traduce prin «se lipeste» in dialectul local italian si reflecta in mod clar activitatea noastra principala: productia de adezivi. Astazi, marca Taka-WPR este recunoscuta la nivel international ca un etalon de excelenta in industria ferestrelor si usilor. Dispunem de un brand international puternic si bine consolidat si, ca orice intreprindere solida, operam cu planuri strategice bine definite. Pe termen scurt si mediu, Taka se concentreaza pe dezvoltarea de adezivi cu emisii reduse si pe baza biologica, raspunzand uneia dintre cerintele cele mai urgente ale pietei. La fel ca toate solutiile noastre adezive, aceste produse sunt formulate utilizand materii prime produse intern, asigurand un control deplin asupra calitatii si durabilitatii. WPR, pe de alta parte, investeste in software si tehnologii avansate menite sa sporeasca eficienta productiei si sa simplifice sarcinile operatorilor. O caracteristica cheie este constituita de implementarea controlului automat al proceselor, care sporeste siguranta operatorilor si minimizeaza productia defectuoasa. Dar ceea ce distinge cu adevarat Taka-WPR de competitori, nu este doar calitatea inalta a adezivilor si a masinilor noastre, ci si excelenta serviciilor pe care le oferim clientilor. Construim parteneriate pe termen lung, fie ca sunt companii mari de extrudare sau producatori mai mici, oferind asistenta rapida, personalizata si fiabila la toate nivelurile. Academia Taka-WPR joaca un rol esential in aceasta misiune, sprijinind formarea tehnica si schimbul de cunostinte in intreaga industrie. Suntem mandri ca, pentru al cincilea an consecutiv, am fost recunoscuti de cotidianul Corriere della Sera din Italia, printre cele mai bune 500 de companii private, clasate in functie de cel mai bun raport EBITDA/ venituri si cele mai scazute niveluri de indatorare. Aceasta performanta reflecta practicile noastre comerciale responsabile si viziunea durabila pe termen lung pentru dezvoltarea corporativa. Totodata, trebuie precizat ca expansiunea noastra internationala continua. Astfel, recent am deschis o filiala in SUA, dotata cu o echipa locala si un depozit, pentru a deservi mai bine clientii din America de Nord".
|