LORENZO GRUP: Crestere cu 8% a vanzarilor din primul semestru |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 10 Aug 2012 10:53 |
In oferta companiei Lorenzo Grup, reprezentanta autohtona a grupului Kurtoglu Aluminyum – Turcia, se regasesc trei game principale de produse, care asigura solutii complete in domeniul fatadelor cortina. Seria BRL - LorenzoLine contribuie la realizarea vanzarilor totale cu aproximativ 75%, avand certificare IFT Rosenheim si include profile pentru realizarea de tamplarie din aluminiu (cu o cota de 70% din aceasta gama) sau a peretilor cortina (30%). De asemenea, firma comercializeaza materiale compozite si sisteme pentru usi/ferestre, incluse in seria Lorenzobond, ce reprezinta 5% din incasarile totale. Diferenta este constituita de accesorii pentru profile (20%), respectiv parasolare, glafuri si plase de protectie impotriva insectelor, promovate cu denumirea Aluteams.
Ahmet Yetim, director general si presedinte al Lorenzo Grup: „Pentru segmentul executiei de fatade cortina si in cazul lucrarilor de placare cu materiale compozite comercializam seria 13-50F, care cuprinde repere pentru pereti cortina structurali si semistructurali. La nivel general, cele mai numeroase comenzi provin in acest an din Bucuresti, Brasov, Bacau, Craiova, Pitesti, Targu Jiu si Targu Mures. Clientii nostri beneficiaza si de o serie de servicii auxiliare, dintre care se remarca livrarile efectuate la un raport optim calitate-pret (toate materiile prime sunt importate din Norvegia), transport sau consultanta specializata. Actualmente, dispunem de o retea care cuprinde peste 250 de colaboratori, insa, pana la finalul acestui an, avem in vedere sa reorganizam aceste parteneriate. Totodata, dorim sa dezvoltam un sistem de distributie indirect si sa ne extindem activitatea in teritoriu atat pe plan intern, cat si extern, in prezent fiind indeplinite comenzi si in Germania sau Franta. Grupul din care facem parte a fost infiintat in anii '60, activeaza in peste 60 de tari la nivel mondial si s-a specializat in extrudarea profilelor din aluminiu pentru arhitectura, industria auto si alte sectoare, dispunand de sase linii de productie instalate in hale ce insumeaza o suprafata de 36.000 mp. Pe plan intern, anul acesta ne-am propus sa demaram livrarile de produse efectuate exclusiv prin intermediul distribuitorilor si sa obtinem o crestere a cifrei de afaceri comparativ cu nivelul de 18 milioane de lei din 2011, pe fondul unei majorari de 8% a vanzarilor din primul semestru. Conditiile pietei sunt relativ aceleasi ca in 2011, cele mai mari dificultati constand in lipsa de lichiditati si stagnarea sectorului imobiliar”. |