AGB: Filiala autohtona vizeaza mentinerea incasarilor |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 28 Sep 2012 15:29 |
Reprezentanta autohtona a companiei AGB - Alban Giacomo SpA (Italia), important producator european de sisteme de feronerie, a comercializat preponderent anul acesta sisteme pentru usi de interior, ferestre si obloane, precum si sisteme culisante. In oferta sortimentala este disponibila o gama completa de modele tip broasca, balamale, cilindri de siguranta, zavoare pentru canatul secundar, inchideri multipunct, elemente de feronerie pentru ferestre dreptunghiulare, in arcada, trapez, pivotante, culisante si feronerie pentru obloane, firma-mama promovand peste 20.000 de componente pentru orice tip de tamplarie.
Dana Comsa, agent AGB - Alban Giacomo SpA pentru Romania: „Efectuam livrari la nivel national, prin intermediul distribuitorilor autorizati Euro-Wood (Iasi) si W-Tech (Brasov). In 2012, cele mai numeroase comenzi au provenit din Capitala si din zonele de nord-est, est, nord-vest si centru ale tarii. In primul semestru din 2012, in cadrul filialei autohtone am inregistrat o crestere cu 10% a vanzarilor fata de perioada similara a anului trecut. Intrucat actualmente conditiile macroeconomice s-au deteriorat vizibil, pentru finalul exercitiului financiar in curs estimam mentinerea cifrei de afaceri la valoarea din 2011. In cadrul grupului, in 2011 s-au inregistrat vanzari de 62 milioane de euro, iar pentru 2012 se preconizeaza acelasi nivel. Planul managerial aplicat in cadrul holdingului a presupus extinderea ariei de distributie (in America de Sud, Africa si China), imbunatatirea continua a gradului de calitate a produselor si a gamei de servicii asigurate partenerilor, precum si dezvoltarea permanenta a departamentelor de cercetare-dezvoltare, tehnologie productiva si resurse umane. Cea mai mare dificultate pe care o intampina domeniul la nivel mondial consta in majorarea anuala a costurilor materiei prime intr-o proportie importanta, iar pe plan european regresul domeniului se datoreaza promovarii de produse cu o calitate indoielnica si costuri reduse, ca raspuns la solicitarile predominante ale beneficiarilor pentru sortimente economice. Toate acestea au determinat o scadere drastica a numarului de comenzi, care a putut fi observata si pe piata autohtona, alaturi de incasarea cu dificultate a creantelor”.
|