GEIGER COMPANY: Jumatate din productie se exporta pe pietele din UE |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 30 Ian 2014 17:21 |
Principalele obiective pentru dezvoltare stabilite in cadrul firmei Geiger Company pe termen scurt sunt reprezentate de efectuarea unor investitii ce vizeaza achizitia unei linii complete de executie a tamplariei din PVC, precum si in vederea extinderii capacitatii de realizare a fatadelor ventilate din aluminiu compozit, ceramica si lemn. De asemenea, strategia de afaceri presupune cresterea livrarilor la export, diversificarea serviciilor acordate antreprenorilor (inclusiv transport si montaj) si obtinerea unei majorari de aproximativ 10% a cifrei de afaceri din acest an, dupa ce in 2013 au fost consemnate incasari de circa 2,3 milioane de euro. Nivelul de crestere prognozat pentru 2015 este stabilit, astfel, la aproximativ 25%.
Levente Geiger, administrator al Geiger Company: „O contributie importanta la realizarea cifrei de afaceri in 2013 - de aproximativ 50% din total - au avut-o livrarile la export, care se efectueaza in Germania, Austria, Belgia, Franta, Olanda si Italia. In acelasi timp, 70% din productia totala consta in executia de ansambluri din PVC, diferenta fiind reprezentata de realizarea ansamblurilor din aluminiu. In cadrul unitatii in care se executa ferestre si usi din PVC, care are o suprafata de 1.400 mp si este dotata cu utilaje Urban, capacitatea de fabricatie este de 160 unitati/schimb. In procesul tehnologic utilizam profile Rehau (in special seriile Geneo, Euro Design 86 si 70), feronerie Roto si geam termoizolant livrat de societatile Real Glass - Satu Mare si Union Glass - Carei. La export, cele mai numeroase comenzi au vizat, in ultimul timp, ansambluri realizate cu serille Geneo si Euro Design 86 (cu sase camere), atat albe, cat si colorate, iar pe plan intern, clientii au comandat ferestre si usi care integreaza profile Rehau Euro Design 70 (pentacamerale), in aceleasi nuante. Cele mai numeroase vanzari au fost efectuate in Transilvania, modalitatile prin care acestea se efectueaza fiind diverse si adaptate la cerintele beneficiarilor, respectiv prin intermediul agentilor proprii, prin showroom-urile firmei, prin intermediul dealerilor (pentru persoane fizice) sau in sistem de subantrepriza in cazul proiectelor finantate din fonduri publice. Din punctul nostru de vedere, cea mai mare dificultate din domeniu la nivel autohton este sa reusesti, prin calitatea produselor si serviciilor, sa convingi si sa pastrezi un client, dezvoltator sau antreprenor, care sunt in cea mai mare parte interesati de pretul cel mai scazut, existand un deficit destul de mare de informare privind raportul performanta-pret, in functie de tipurile de profile, feronerie, armaturi si sticla”.
|