Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - IZOTEC Group: Cresterea cererii a crescut cota exportului la 30% in anul 2019
IZOTEC Group: Cresterea cererii a crescut cota exportului la 30% in anul 2019
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 27 Apr 2020 05:10
In 2019, compania Izotec Group a aniversat 15 ani de activitate in domeniul specific, facand, in acelasi timp, schimbari importante in ceea ce priveste strategia de abordare a pietei nationale de tamplarie din PVC. Mai multe detalii despre masurile adoptate sunt oferite, in cele ce urmeaza, de Ciprian Chelariu, CEO al Izotec Group: „Inca din anul 2018 ne-am propus sa comunicam cat mai bine pentru clientii finali si sa diseminam pe piata informatii de inalta calitate. Anul 2019 a coincis cu dezvoltarea mai multor campanii de informare a consumatorilor in care, chiar daca am promovat, in principal, fereastra premium Izotec, felul prin care am explicat beneficiile acesteia poate fi aplicat in evaluarea oricarui produs din gama proprie de ferestre si usi din PVC. Am facut astfel trecerea de la prezentarile cu informatii tehnice, pline de cifre si date greu de inteles - uneori chiar si de catre cei care activeaza in domeniu - la prezentari video in care se pune accent pe explicarea beneficiilor pe care le are investitia in tamplarie de calitate. Iar in 2019, canalul de Youtube al Izotec a avut pentru noile materiale video peste 1,1 milioane de vizualizari. Multi dintre operatorii de pe piata de tamplarie termoizolanta - atat locala, cat si internationala - comunica cu prioritate despre elementele componente ale unei ferestre sau usi, fara sa faca legatura intre acestea si, mai ales, fara sa prezinte care este de fapt avantajul pe care fiecare componenta il aduce la valoarea produsului finit. Cumparatorii de tamplarie din PVC au, astfel, foarte putine informatii despre produsul in ansamblu, desi acestia isi doresc sa cunoasca lucruri concrete despre fereastra achizitionata, cum ar fi daca acesta izoleaza bine locuinta (inclusiv fonic), daca rezista la conditii meteo extreme, daca se deformeaza sau nu etc. Acestea au fost cateva dintre principiile pe care le-am avut in vedere in campania anului trecut, la baza careia au stat materialele video de scurta si lunga durata. Totodata, bugetul acesteia a fost directionat, cu prioritate, catre mediul online, iar accentul pe care l-am pus pe promovarea ferestrelor premium s-a regasit in vanzarile totale, peste 40% din vanzarile aferente anului 2019 provenind din comercializarea sortimentelor premium. Avand in vedere schimbarea strategiei de comunicare, am decis sa ne asumam o perioada de tranzitie, respectiv un procent de crestere mai mic al cifrei de afaceri, comparativ cu cel al altor firme de profil. Avem incredere ca strategia diferita de abordare a pietei, pe care am adoptat-o de peste doi prin intermediul unei colaborari cu un consultant de business, ne va aduce rezultatele dorite, incepand chiar din 2020. Faptul ca inca din 2019 am implementat numeroase aplicatii online/ digitale de prospectare si promovare constituie un avantaj important pentru a continua implementarea digitalizarii in cat mai multe departamente/ canale de comunicare/ promovare. Cu siguranta, vom aplica o digitalizare accentuata in cadrul companiei pe partea de prezentare a produselor si ofertare, iar in prezent suntem in discutii avansate cu unul dintre furnizorii nostri de sisteme (Gealan Germania), pentru a produce la scara larga ferestre cu CIP. In ceea ce priveste investitiile in tehhnologie, anul acesta avem in plan modernizari la utilajele de sudura si actualizari la liniile de prelucrare a profilelor, conform cu noile modele realizate de furnizorii nostri. In ceea ce priveste evolutia cererii, apreciem ca va creste constant interesul pietei pentru produse de calitate, iar clientii vor fi tot mai pregatiti sa plateasca pretul corect pentru astfel de produse. De asemenea, nu anticipam ca se va inregistra o scadere a pietei de profil, nici la nivel national, nici european”.
Compania Izotec Group este prezenta si pe pietele externe din Italia, Franta, Belgia si Germania, unde, in 2019, au ajuns aproximativ 30% din totalul produselor realizate. Informatii suplimentare, la www.izotec.ro 
 
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
SISECAM
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left