Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home
GEALAN Academy pune accentul pe specializarea digitala a partenerilor
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 16 Iun 2020 05:50
Gealan isi dovedeste inca o data spiritul inovator si flexibilitatea, deschizand noi drumuri in plina criza coronavirus. Este vorba despre utilizarea cailor digitale pentru instruirea angajatilor proprii si ai partenerilor, prin intemediul asa-numitelor webinarii. A trecut deja mult timp de cand furnizorul german experimenteaza metode moderne de instruire.. Pe de-o parte, Gealan Acedemy a avut inca de la infiintare scopul de a specializa personalul din cadrul grupului in domeniul digital si in cel al noilor instrumente de vanzari si, pe de alta parte, seminariile adresate clientilor si-au asumat rolul de a actualiza permanent informatia pe care acestia o detin cu privire la cele mai recente inovatii, precum si de a le furniza solutiile software necesare pentru planificarea productiei, gestiunea comenzilor etc. prin punerea la dispozitie a unor date complete ce pornesc de la legislatia in materie de ventilare sau fonoizolare si se termina cu detalii despre proiectarea digitala a cladirilor. Desi in prezent, spatiile dedicate academiei sunt nefolosite, in contextul special dat de pandemie, ideea de specializare nu a fost abandnata, dupa cum afirma top managementul grupului. Angajatii acestei entitati speciale, carora li s-au alaturat specialistii in marketing online s-au mobilizat pentru a forma un grup special de lucru a carui principala sarcina a fost cea de dezvoltare a unui program complet de specializare digitala, mediatizat prin intermediul webinariilor. Membrii departamentului IT din cadrul grupului au asigurat toate echipamentele necesare desfasurarii proceselor in cele mai bune conditii, iar gratie acestei organizari exemplare, angajatii departamentelor de vanzari si altor sectiuni au avut posibilitatea sa se specializeze de la distanta. Rezultatul a fost ca in scurt timp s-a reusit antrenarea unui numar important de angajati. Avand in vedere faptul ca transferul digital de informatie s-a derulat in conditii excelente, conducerea Gealan a decis extinderea experimentului, de la finele lunii mai programul devenind disponibil in toate statele vorbitoare de limba germana. Recomandarea generala este de a participa la cursurile respective, ea fiind adresata managerilor de proiect, arhitectilor, montatorilor, dealerilor si personalului tehnic. Webinariile sunt organizate intr-o maniera practica, putand fi accesate modular, in functie de interesul specific pentru un anumit tip de continut. Referindu-se la aceasta experienta, Ivica Maurović a afirmat ca „actuala criza a schimbat modul de interrelationare cu clientii, inlocuind vizitele cu videoconferintele, de exemplu, insa a reusit sa faca un lucru si mai important, anume acela de a incuraja digitalizarea. Urmatorul pas logic a fost sa facem disponibil, pe scara larga, conceptul nostru de specializare prin mijloace digitale. Feedback-ul a fost pozitiv si de aceea intentionam sa mentinem sistemul si dupa finalizarea crizei Covid-19, deoarece in acest fel pot fi obtinute economii importante de timp si resurse financiare”.
 
rehau
SISECAM
TSV
ABONARE REVISTE
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left