Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 19 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - Sorin COLT (EURO-Fereastra): Clientii Abitare vor digitalizarea echipamentelor
Sorin COLT (EURO-Fereastra): Clientii Abitare vor digitalizarea echipamentelor
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 04 Iul 2022 06:27
Sorin Colt, manager vanzari utilaje Abitare CG, a participat la cea mai recenta editie a videoconferintei EURO-Fereastra afirmand ca ”din punctul nostru de vedere, ca o companie care deruleaza o activitate constanta de promovare a tehnologiilor inovatoare din domeniul sticlei si geamului termoizolant de foarte multi ani, punem la dispozitia clientilor o gama extrem de extinsa de solutii, mai mult decat acoperitoare pentru nevoile actuale ale pietei de profil, de la cele mai modeste la cele de o mare complexitate. Putem afirma ca am crescut impreuna cu piata, am mers practic umar la umar si am invatat unii de la altii. Din portofoliul de solutii tehnice pe care le oferim producatorilor de geam termoizolant, o parte se adreseaza zonei de inalta automatizare si robotizare. Nu putem estima o pondere a acesteia, dar cert este ca industria se coaguleaza, firmele cresc in mod continuu inclusiv din punct de vedere al volumului productiei, inregistrand cerere pentru produse cu performante ridicate. De aici apare nevoia clara de a investi in echipamente complexe. Referindu-ne la digitalizare, am inceput deja sa resimtim acest fenomen in oferta furnizorilor de echipamente, care incep sa puna un mai mare accent pe modernizarea utilajelor, in vederea transformarii lor in asa-numite masini inteligente. Prin aceasta intelegem, de exemplu, capacitatea de a oferi producatorului un feedback in timp real cu privire la starea utilajului, erorile de functionare etc. Pe zi ce trece, constatam ca o pondere tot mai mare din operatiunile de mentenanta si din interventiile de service si reparatii se transfera in mediul online, devin accesibile la distanta. Capacitatea de mentenanta predictiva si autodiagnoza ofera posibilitatea masinii sa ofere solutii, inclusiv gratie noilor facilitati de interconectare cunoscute in mediul de specialitate sub denumirea de Internet of Things (IoT). Lucrurile functioneaza prin interventia unui factor uman de inalta calificare, care este angajat al producatorului si are rolul de a monitoriza, superviza si lua acele decizii pentru eficientizarea procesului de service. In ceea ce priveste interventiile care nu pot fi realizate decat la fata locului, se constata o majorare a vitezei de reactie a beneficiarilor prin acest sistem de asistenta la distanta, ce are capacitatea de a oferi o diagnoza corecta si rapida. In ceea ce priveste perceptia firmelor asupra acestui castig net in viteza si in eficientizarea exploatarii echipamentelor, de regula costisitoare, am constatat ca ea este pozitiva. Antreprenorii inteleg valoarea timpului castigat si a monitorizarii permanente ce ofera avantajul imbunatatirii modalitatilor de operare. Statisticile si rapoartele de functionare oferite de echipamentele inteligente sunt de maxima utilitate in special in ceea ce priveste sporirea eficientei in exploatare. In prezent, exista o anumita tendinta de automatizare si robotizare, din dorinta companiilor de a-si castiga oarecum independenta de un personal fluctuant si imprevizibil, a carui evolutie este greu de controlat pe termen lung. Capcana care apare este data de faptul ca un echipament, cu cat este mai complex, cu atat are nevoie de o persoana mai competenta care sa-l deserveasca. Formarea ei dureaza mult si, din pacate, scoala face prea putin in acest moment pentru a indeplini respectiva functie de specializare. Noua generatie are o alta abordare, alte asteptari de la un loc de munca, o mobilitate mult mai mare, in special a personalului care incepe sa fie calificat. Lipseste, de asemenea, rabdarea de a parcurge etapele firesti ale profesionalizarii, care stau la baza unei cariere solide si ascendente. In prezent nu exista niciun sistem, indiferent de gradul sau de autonomie si de integrare a inteligentei artificiale, care sa nu aiba nevoie de cel putin un om pentru operare si care sa detina competente pe masura complexitatii utilajului. De aceea, calificarea superioara a operatorilor este in continuare cheia problemei”.
Pentru a urmari cea mai recenta editie a videoconferintei EURO-Fereastra, click aici!
 
ABONARE REVISTE
TSV
rehau
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left