Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 19 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - PROFINE: ”Today for Tomorrow” Kömmerling se orienteaza spre sustenabilitate
PROFINE: ”Today for Tomorrow” Kömmerling se orienteaza spre sustenabilitate
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 21 Iul 2022 06:40
In anul celei de-a 125-a aniversari, Kömmerling se pozitioneaza favorabil prin realinierea marcii sale. Sustenabilitatea se afla in centrul noii filozofii a brandului. Pentru Kömmerling, acestea nu sunt doar declaratii de intentie, ci reprezinta actiunea de azi si luarea deciziilor corecte pentru viitor, arata oficialii grupului Profine. Dr. Peter Mrosik, proprietar si CEO al grupului german a afirmat referindu-se la acest subiect ca „a fi la inaltimea responsabilitatii noastre inseamna a proteja viitorul. Depinde de noi, liderii industriei din vremea actuala, sa facem diferenta astazi. In calitate de actori hotarati si ambitiosi, avem puterea si vointa de a aduce schimbari pozitive in tot ceea ce facem. Dar vrem sa fim mai mult decat un pionier, vrem sa fim si un model pentru ceilalti, pentru toti cei care, ca si noi, se simt la fel de angajati si capabili sa faca fata acestei provocari majore. Scopul este de a crea o bucla durabila pentru produse de inalta calitate realizate din materiale sintetice. Astazi dezvoltam solutiile potrivite pentru ziua de maine si stabilim standarde pentru un viitor pentru care merita sa traim. Aceasta este ceea ce reprezinta marca noastra Kömmerling”. Noul brand transmite o viziune clara capabila sa faca diferenta atat pentru clienti, cat si fata de intreaga piata, subliniind semnificatia muncii celor peste 3.000 de angajati. Mesajul ”Today for Tomorrow” devine elementul central al marcii, care se reflecta in toate masurile de comunicare de produs, imagine si social media. Logoul Kömmerling include elemente naturale, precum soarele si apa in forma abstracta, intruchipand circularitatea. „Kömmerling nu reprezinta doar produse de inalta calitate, ci o atitudine. Lucram pentru a asigura un viitor durabil. Aceasta a fost misiunea noastra inca de la inceput, cand am preluat compania in 2012. Si vom continua sa facem asta - zi dupa zi. Aceasta este promisiunea mea”, a mai subliniat dr. Peter Mrosik. Pentru informatii suplimentare, click aici
 
rehau
ABONARE REVISTE
SISECAM
TSV
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left