Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 28 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - PROFINE creste de la 700 milioane pana la 1,1 miliarde euro, in numai patru ani
PROFINE creste de la 700 milioane pana la 1,1 miliarde euro, in numai patru ani
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 23 Aug 2022 06:19
Cu vanzari care au atins, in anul precedent, nivelul-record de 0,9 miliarde euro si cu o tinta de 1,1 miliarde euro pentru 2022, care pozitioneaza grupul german in topul industriei mondiale de profil, profine International a reconfirmat parcursul excelent din ultimul deceniu si si-a creat premisele pentru a fi in continuare un veritabil reper de performanta si calitate pe piata sistemelor de profile pentru ferestre si usi. Prin intermediul marcilor KBE, KÖMMERLING si TROCAL, compania are parteneri in peste 100 de tari de pe intregul mapamond si se bucura de o pozitie internationala excelenta, deruland activitati de productie si comercializare in 29 de locatii, din 23 de state. profine detine in prezent unitati de fabricatie in Germania, Franta, Italia, Spania, Bosnia-Hertegovina, Federatia Rusa, India, Marea Britanie, Ucraina, SUA si China, sediul central al grupului fiind in localitatea Troisdorf, din Renania de Nord - Germania. Peste 3.000 de angajati isi aduc aportul la performanta financiara a grupului, iar perspectivele de dezvoltare sunt optimiste, sustinute de implementarea viziunii strategice a dr. Peter Mrosik, CEO si actionar unic al companiei. 
 
Dr. Peter Mrosik: "Ceea ce facem astazi protejeaza generatiile viitoare"
In intervalul 23 - 25 iunie a.c. grupul german a sarbatorit 125 de existenta a marcii Kömmerling, in cele trei zile la complexul industrial din Pirmasens aniversarea marcata de focuri de artificii prilejuind organizarea unei expozitii interne, in cadrul careia a avut loc prezentarea cursului viitor al companiei, orientat in mod explicit spre sustenabilitate. In fiecare dintre cele doua seri de gala ale evenimentului au luat parte peste 600 de invitati, incluzand un numar mare de parteneri, personalitati ale lumii politice si de afaceri, furnizori si angajati. Aniversarea Kömmerling nu s-a rezumat doar la prezentarea trecutului marcat de un succes incontestabil, ci a prilejuit, mai presus de toate, conturarea unei viziuni indraznete, fiind prezentat in premiera noul concept revolutionar al marcii. Oficialii prezenti au subliniat faptul ca profine si produsele sale dau un exemplu in directia protectiei climei si sustenabilitatii, conditii considerate esentiale pentru indeplinirea obiectivelor stabilite la nivel comunitar prin politica Green Deal. Industria chimica si a maselor plastice este privita in continuare in Germania - si nu numai - ca o veritabila piatra de temelie in demersul crearii de valoare si inovatiei, iar prin actiunile sale grupul german a confirmat angrenarea in acest demers indraznet. Lansarea noului brand Kömmerling si a logo-ului aferent a fost pusa in scena intr-o prezentare elaborata. Un spectacol muzical si de dans, efecte de lumina si laser, evidentieri vizuale de 360 de grade au fost ingredientele unei prezentari adresate tuturor simturilor.
In acest context, dr. Peter Mrosik a oferit cateva detalii referitoare la strategia Kömmerling pentru viitor, subliniind ca "in calitate de lider al pietei, dorim sa fim un model de urmat in ceea ce priveste dezvoltarea durabila. Prin urmare, ne bazam in mod constant pe economia circulara, cu tot ceea ce inseamna aceasta. Este exact ceea ce reflecta noua noastra forma de comunicare vizuala. Ceea ce facem astazi protejeaza generatiile viitoare". 
 
 
Echipa de angajati, o veritabila "inima" a grupului german
De mentionat faptul ca evenimentul Kömmerling este parte integranta a unei serii de manifestari globale pe care grupul profine le organizeaza pentru oaspeti, clienti si angajati. In perioada urmatoare, gale pentru parteneri si expozitii proprii vor avea loc si in alte state unde compania are o pozitie competitiva solida. Tot ceea ce va urma a fost deja revelat la sediul din Pirmasens, unde a fost prezentat portofoliul actual de produse si servicii Kömmerling, precum si perspective asupra evolutiilor pe termen scurt, mediu si lung, inclusiv solutii si servicii din domeniul digitalizarii. Cu aceasta ocazie, profine a onorat si aniversarile partenerilor, dr. Peter Mrosik aratand ca "numai impreuna cu clientii nostri am devenit o companie de mare succes in industria ferestrelor. Apreciem foarte mult acest lucru si suntem recunoscatori pentru numeroasele parteneriate de incredere dezvoltate de-a lungul timpului. Acesta este si elementul principal care diferentiaza Kömmerling de marcile concurente". La finalul celor trei zile, grupul a organizat marea petrecere a angajatilor, considerati o veritabila "inima" a companiei, la aceasta sarbatoare participand aproximativ 2.500 de invitati. Oficialii companiilor prezente si-au exprimat bucuria ca au avut ocazia prezentei la un eveniment de o asemenea anvergura, reprezentand, de fapt, "un punct comun de plecare pentru Kömmerling si utilizatorii sai profesionisti intr-o calatorie extrem de interesanta in viitor". 
 
 
Today for Tomorrow - Kömmerling, un brand axat pe sustenabilitate
In esenta, la momentul actual Kömmerling se pozitioneaza pentru viitor prin realinierea marcii sale. Sustenabilitatea se afla in centrul noii viziuni si filozofii a marcii. In opinia reprezentantilor grupului, acestea nu sunt doar declaratii de intentie eufonice, ci se refera la actiunea prezenta si la implementarea deciziilor corecte pentru maine. Acest lucru devine vizibil pentru lumea exterioara printr-o imagine de marca complet noua, intr-un design inovator, ce cuprinde un nou logo si un slogan ce sintetizeaza intentiile de dezvoltare. Noul brand Kömmerling transmite astfel o viziune clara si o atitudine care fac diferenta atat in raport cu clientii, cat si cu competitorii de pe intreaga piata, subliniind semnificatia eforturilor celor peste 3.000 de angajati in directia sustenabilitatii. Mesajul este limpede si transmite: "Nu astepta ca altcineva sa schimbe ceva ce poti schimba tu insuti". Today for Tomorrow devine astfel nucleul central al marcii, care se reflecta in toate actiunile de comunicare axate pe produs, imagine si social media. In ceea ce priveste logo-ul, acesta este cel mai vizibil semn al realinierii. El include elemente naturale precum soarele si apa in forma abstracta, intruchipand circularitatea. Culorile calde transmit ideile de viata, trezire si viitor. Aceste elemente caracterizeaza si designul corporativ revolutionar. Designul cuprinde o noua imagine si o schema de culori, intr-o geometrie cu linii curbe. Practic, toate elementele mentionate anterior asigura independenta Kömmerling si reflecta diferentierea fata de concurenta, in ceea ce priveste comunicarea. Noul slogan, Today for Tomorrow, constituie cadrul tematic si emotional pentru marca, in doar trei cuvinte acesta reusind sa rezume mesajul si directia pentru viitor. "Kömmerling nu este doar un produs de inalta calitate, este o atitudine. Lucram pentru a asigura un viitor durabil, aceasta fiind misiunea noastra inca de la inceput, cand am preluat compania in 2012. Vom continua sa facem asta zi dupa zi, aceasta este promisiunea mea", a mai afirmat dr. Peter Mrosik referindu-se la viitorul marcii Kömmerling.
 
 
rehau
TSV
SISECAM
ABONARE REVISTE
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left