Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 28 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - SIEGENIA: Mesajul de baza al marcii a fost extins anul trecut cu «360° Raumkomfort»
SIEGENIA: Mesajul de baza al marcii a fost extins anul trecut cu «360° Raumkomfort»
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 17 Mai 2023 06:10
Marca SIEGENIA este strans legata de laitmotivul confortului din incaperi, dupa cum mentioneaza Lajos Szonda, reprezentantul in Romania al Siegenia. „Privim confortul din incaperi din diferite perspective si ne asumam, astfel, o responsabilitate globala, pe care o ancoram simbolic si in strategia proprie, prin extinderea la 360° a confortului in incaperi. Trei elemente esentiale constituie fundamentul confortului de camera 360° si, prin urmare, sunt, de asemenea, responsabile pentru succesul marcii SIEGENIA. Este vorba in primul rand despre faptul ca gama proprie extinsa de produse ofera beneficii unice pentru clienti. Acest lucru se datoreaza faptului ca lucram intensiv cu grupuri tinta in timpul dezvoltarii produselor si analizam dorintele si nevoile clientilor, rezultatele cercetarii tendintelor internationale fiind, de asemenea, luate in considerare. In al doilea rand, gandim intotdeauna mai departe in ceea ce priveste beneficiile pentru clienti si, pe langa produsele «inteligente», oferim intotdeauna o gama larga de servicii pentru grupuri tinta, adaptate la cele mai diverse nevoi. Conceptul «360° Raumkomfort» presupune, de asemenea, asigurarea de solutii specifice grupurilor-tinta care depasesc oferta in sine a produsului. Si nu in ultimul rand, ne angajam in procese de productie si de lucru care economisesc resursele pentru a contribui eficient la protectia mediului si a climei si ne asumam responsabilitatea pentru modul in care este creat confortul camerei. Toate acestea, impreuna, reprezinta pentru noi un confort de camera de 360 de grade, cu o viziune de ansamblu. Laitmotivul «Raumkomfort» cu afirmatia «Brings spaces to life - Da viata spatiilor» si-a sarbatorit premiera in 2015 si a fost deja adaptat la produsele proprii si la aplicarea lor in incaperi (spatii) la acel moment. Scopul a fost acela de a face marca mult mai tangibila pentru utilizatori si clienti si de a pune un accent puternic pe orientarea catre beneficii. In 2022, cu «360° Raumkomfort» am extins mesajul de baza al marcii, pentru a include si alte perspective, cum ar fi durabilitatea si mediul inconjurator, transmitand astfel o noua abordare holistica si orientata spre viitor. Deocamdata nu am planificat niciun rebranding, deoarece avem deja o declaratie de misiune moderna si de viitor pentru pozitionarea marcii cu «360° Raumkomfort ». Grupul SIEGENIA ofera clientilor un portofoliu cuprinzator de produse pentru casa moderna si viata de maine, asigurand un confort optim al incaperii. In revendicarea noastra, «Brings spaces to life», ne concentram pe asigurarea unei vieti sigure si confortabile in camere (spatii), iar viziunea proprie este aceea de a da viata camerelor (spatiilor) astfel incat oamenii sa se simta confortabili in ele. Sustenabilitatea si digitalizarea fac parte din acestea ca principii directoare si sunt, de asemenea, ferm ancorate in strategia corporativa ca subiecte de interes. Am formulat obiective de sustenabilitate obligatorii si le-am facut masurabile in procesele digitalizate. In acest context, este de asemenea important sa cream produse durabile si de inalta calitate si sa folosim cu atentie resursele si mediul inconjurator in procesele de productie si de lucru. In acest fel, impulsionam noile tehnologii, precum si procesele de-a lungul lantului valoric. Punctul central al solutiilor SIEGENIA pentru sisteme de ferestre si usi este intotdeauna implementarea consecventa a diferitelor aspecte ale confortului ambiental. Prin punerea in retea a unor noi tipuri de solutii de produse, nu numai ca raspundem tendintelor si nevoilor clientilor, dar cream si idei inovatoare care indica drumul spre viitor”, a adaugat reprezentantul firmei. Informatii suplimentare, la www.siegenia.com 
 
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
TSV
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left