Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - DYNAMIC SELLING GROUP are planificate investii in rebrandingul marcii Ramplast
DYNAMIC SELLING GROUP are planificate investii in rebrandingul marcii Ramplast
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 26 Mai 2023 06:10
Compania Dynamic Selling Group, ce detine brandul Ramplast are, de ceva vreme, intentia de a investi in rebranding. „Ne aflam chiar in plin proces de lansare a unui nou brand, dar toate la timpul lor. Pandemia ne-a invatat ca unele procese au nevoie de rabdare si de momentul potrivit. Viitorul este despre a acorda o maxima atentie noilor solicitari si obiceiuri de achizitie ale clientilor, de a conecta mai bine cererea cu oferta, in functie de proximitate si de a oferi acces la informatii utile despre tamplarie, astfel incat consumatorul final sa inteleaga mult mai usor si mai repede care este produsul optim pentru el, livrat la un pret corect si sa aiba siguranta ca partenerul ales are competenta necesara sa realizeze, sa furnizeze si sa monteze produsele solicitate la standarde de inalta calitate. In formularea politicii de branding, principalul obiectiv pe care l-am implementat la nivelul companiei a fost crearea unei notorietati pozitive cu privire la produsul 100% romanesc in aceasta industrie, unde ne-am lovit deseori de multe prejudecati (mai ales in ceea ce priveste unele marci straine, cu denumiri specifice Europei de Vest, dar care erau fabricate in conditii de slaba calitate, in tari asiatice). Ne-am dorit ca, prin strategia de brand, sa facem transferul de incredere si sa ajutam consumatorul sa inteleaga ca, pe acest segment de piata, are nevoie, mai mult decat de un nume eventual sonor, de un produs corect, eficient si durabil, contand mai putin rezonanta denumirii produsului. Credem ca este fundamental ca oamenii sa stie, de exemplu, ca pot beneficia de o tamplarie excelenta, montata perfect, chiar de la un producator local, de incredere, din zona lor. In plus, incurajeaza astfel comunitatea locala si sprijina economia zonala, respectiv pe cea nationala, in timp ce se bucura si de un produs foarte bun, suficient pentru nevoile lor si, mai ales, eficient energetic. Un element definitoriu al marcii proprii este acela ca suntem un brand romanesc construit de la zero si ne mandrim cu asta. Un alt mesaj, desi poate parea usor populist, dar este cu adevarat real, este acela ca suntem alaturi de cei multi si mici. Ce inseamna asta? La nivel national, majoritatea producatorilor de tamplarie din PVC cu geam termoizolant sunt, de fapt, companii mici, care au experienta si competente si care au mostenit aceasta meserie din tata in fiu, dar care, in acelasi timp, nu au cunostinte avansate de comunicare si, chiar daca le au, nu dispun de resursele necesare sa se faca auziti, sa ajunga la clienti, sa poata evolua si sa li se permita astfel perpetuarea meseriei. In procesul de stabilire a numelor de marca proprii, ideea de la care am pornit a fost simplitatea. Ne-am dorit cuvinte simple, dar de impact, cum ar fi seria «SOLID», care este de altfel si locomotiva portofoliului, respectiv cel mai bine vandut sistem. Am vrut sa ne bucuram de frumusetea limbii romane, dar sa ramanem totusi intr-o zona accesibila din punct de vedere al pronuntiei, astfel incat sa fie usor de preluat pe orice piata, nu doar in Romania”, a declarat Cristian Stoleru, director general in cadrul Dynamic Selling Group. Informatii suplimentare, pe www.ramplast.ro 
 
rehau
ABONARE REVISTE
SISECAM
TSV
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left