Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Miercuri, 17 Aprilie 2024
Hilti
Home
ROPLAST THERMO: Practici de concurenta neloiala in zona Moldovei
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 03 Nov 2010 11:36
Compania Roplast Thermo, din judetul Suceava, are ca principal domeniu de activitate realizarea de ansambluri termoizolante din PVC (cu o cota de 95% din livrari), fiind implicata, totodata, in executia de tamplarie din aluminiu, sisteme de umbrire si distributie de usi de garaj. Ferestrele/usile integreaza profile Trocal si feronerie Siegenia, una dintre seriile cel mai des utilizate fiind Innonova 70 AD. Alte detalii cu privire la activitatea societatii si a segmentului specific de piata sunt furnizate, in cele ce urmeaza, de directorul general al Roplast Thermo.
 
Dedita Vasile, director general al Roplast Thermo: „Dispunem de o capacitate de fabricatie de 2.500 de unitati/luna, dar in procesul de executie suntem influentati foarte mult de factorul sezonier si, implicit, de fluctuatiile cererii partenerilor. In ceea ce priveste structura comenzilor, in ultimul timp ne-am confruntat preponderent cu solicitari de produse de calitate, carora reusim sa le facem fata cu succes mai ales prin prisma faptului ca produsele noastre au marcajul CE. Din punct de vedere al gradului de informare a beneficiarilor, consideram ca piata a evoluat, dar persista, inca, tendinta achizitiei in functie de cel mai mic pret. De exemplu, in zona in care activam preponderent (respectiv judetele Suceava, Botosani si Iasi), au aparut numerosi mici producatori care nu respecta standardele in vigoare si ofera produse cu un raport disproportionat calitate/pret. Spre deosebire de piata autohtona, practicile de concurenta neloiala nu sunt permise pe plan international, un exemplu pozitiv in acest sens fiind dat de clientii din Belgia, Italia, Franta si Austria unde livram produse specifice. Activitatea din 2010 s-a demarat in mod optim, motiv pentru care preconizam o majorare a cifrei de afaceri pe care am obtinut-o in 2009 (8 milioane de lei) si o mentinere a trendului respectiv in 2011”.
 
SISECAM
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left